Aanvulling op titel
* Lumia 830 met Win10, tot voor kort probleemloos werkend
* SMS ontvangen lukt wel.. maar:
* Geen melding op het scherm bij SMS ontvangst
* Dus ook niet op het aanmeldingsscherm (switch ik nl naar Whatsapp dan wel op aanmeldingsscherm, maar die is er ook op het normale scherm, na aanmelding).
* Bij meldingen op het aanmeldingsscherm staat Berichten wel aan
* Overal verder staan de meldingen van Berichten ook aan
Tja..... kan dus wel meteen een reset doen nadat er weer een backup gemaakt heb, maar dat komt me nu een beetje slecht uit, ben nogal van de meervoudige zekerheden, zeker bij een andere telefoon, heb hem nu ca 1 jaar, had eerst een Nokia E72, super robuust....
Wat gedaan? Deels tips die ik op diverse forums gevolgd...
* helemaal uit en weer aan
* andere simkaart erin gehad, kon helaas geen sms sturen van mijn andere telefoon, die is simlocked... moet ik nog even op een andere manier doen (kreeg het toestel toch even een ander sim kaart voor zijn kiezen..)
* batterij savings optie uitgezet
* berichten icoon weggehaald en weer teruggeplaatst....
* een serie smsjes aan jezelf sturen... zou helpen... mooi niet bij mij (provider tip soms??? 😠)
* .... ben vast nog iets vergeten
Wie heeft er nog een suggestie zonder de complete reset....
tnx...
AndreR
Beantwoord
[Lumia 830]Waarom krijg ik geen melding op het scherm bij SMS ontvangst?
Beste antwoord door PaulH
Hoi iedereen, Nokia lumia heeft hier meer last van.
Dit is wat ik zo snel vind.
Zie voor meer info:http://forums.windowscentral.com/microsoft-lumia-950-xl/401100-text-message-notifications-no-longer-working.html
I had this problem after an update and it disabled the Messaging app running in the background. Once it was re-enabled, I was getting notifications again
Groetjes Paul.
Bekijk originele reactieDit is wat ik zo snel vind.
Zie voor meer info:http://forums.windowscentral.com/microsoft-lumia-950-xl/401100-text-message-notifications-no-longer-working.html
I had this problem after an update and it disabled the Messaging app running in the background. Once it was re-enabled, I was getting notifications again
Groetjes Paul.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.