Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik kijk net naar het inflatie topic, nu ben ik het met de veel poster @Jasperv88 niet eens en gaat het over wie nu wel of niet kan rekenen en dat ga je op deze manier nooit uitkomen, maar dat ter zijde, nu word maar even het hele topic gesloten, men moet maar de klanten service bellen.
Waar is dit forum dan nog voor?? Mag men niet openbaar discuseren over iets wat wij onterecht vinden wil Simyo(KPN) dit achter gesloten kanalen hebben?
Of is dit een actie van denknik @Seren zonder daar bij na te denken over de gevolgen voor de rest, nogmaals niet persoonlijk bedoeld.
Beste antwoord door Seren
Hoi @Doornekamp33,
Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad ook dat het topic is gesloten, heel erg vreemd aangezien ik (of de moderators) dit niet hebben gedaan. Op een of andere manier krijg ik het topic ook niet meer open, er gaat dus iets fout aan de achterkant van het forum. Ik heb gelijk mijn contact persoon van Gainsight (vroeger Insided) gemaild om hier achter aan te gaan en het topic te zo snel mogelijk weer te openen. Wij zullen nooit zomaar een topic sluiten, vooral niet zo'n groot en belangrijk topic.
Goed dat je dit hebt gezien en aangeeft, thanks! Zodra ik meer hoor van mijn contact persoon zal ik jullie een update geven. Hopelijk kan dit zo snel mogelijk worden opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.