Beste lezer,
Ik zie dat jullie een telefoonshop hebben. Bieden jullie ook Android toestellen aan met dual-sim? Zo ja, welke tegen welke prijs?
Met vriendelijke groet,
Erik Verhoeven
Bladzijde 1 / 1
Nee, die mogelijkheid is er (nog) niet bij Simyo.
Bij mijn weten hebben smartphone toestellen van de Aldi (Wolfgang) deze mogelijkheid vaak wel. Ik zou dat zeker in de gaten houden. Volgens mij zijn ze ook Sim-lockvrij.
Bij mijn weten hebben smartphone toestellen van de Aldi (Wolfgang) deze mogelijkheid vaak wel. Ik zou dat zeker in de gaten houden. Volgens mij zijn ze ook Sim-lockvrij.
Ik heb er laatst een goeie recensie over gelezen.
Niet dat zulks zaligmakend is, maar.....
🙂
Ik zie dat jullie een telefoonshop hebben. Bieden jullie ook Android toestellen aan met dual-sim? Zo ja, welke tegen welke prijs?
Met vriendelijke groet,
Erik Verhoeven
Hoi Verhoeven_Erik,
Ik heb begrepen dat de Nokia 206.1 een dual sim functie zou hebben. Verder hebben we die eigenlijk niet. Maar je kunt je Simyo sim in ieder simlockvrij toestel gebruiken.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.