Skip to main content

.

Op de site staat:

Stel je vraag via WhatsApp

WhatsAppSnel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Heel simpel! om direct naar WhatsApp te gaan en een gesprek met ons te starten.

Goed om te weten

Om jouw privacy te beschermen kun je via WhatsApp geen vragen stellen over je facturen of een betaling. Hiervoor ben je welkom op een van onze andere kanalen.

Zodra je ons via WhatsApp een bericht stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp. Vragen stellen via WhatsApp is voorlopig nog een pilot.

 

Wellicht handig om dan ook het nummer erbij te zetten…..

Op de klantenservice pagina vind je dit,

 

en als je op de ‘Stuur ons een appje’ link klikt en daarna nog een klikje ben je er.


Op de site staat:

Heel simpel! om direct naar WhatsApp te gaan en een gesprek met ons te starten.

Daar hoort te staan: Klik hier om direct naar WhatsApp te gaan en een gesprek met ons te starten. Op de woorden “Klik hier” staat de link: https://api.whatsapp.com/send?phone=31651000054

Echter kan het zijn dat je een plugin (Adblock) dit klik hier stukje als advertentie ziet en verwijderd. Probeer het dus eens zonder adblocker!


Hoi Nico, 

Welkom op ons forum!

Het nummer wordt op die pagina niet letterlijk vermeld, maar je kunt wel vanuit die pop-up op een linkje klikken en direct in Whatsapp een gesprek met ons starten! Misschien is het geen slecht idee om daarnaast ook het nummer zichtbaar te vermelden op die pagina. Ik zal het eens voorleggen aan onze eindbaas van de website 😊

Heb je ons inmiddels wel kunnen bereiken via Whatsapp?

Groetjes, 
Bas


Reageer