Is het normaal dat er niet op mail gereageerd wordt door de klantensevice ?
Ik heb nu drie keer een mail gestuurd via klantensevice op de site, heb twee weken gewacht maar geen antwoord.
Is er misschien een mailadres waar ik wel een antwoord krijg ?
Geomitra
Bladzijde 1 / 1
Hoi geomitra, welkom op het forum van Simyo!
Dat je geen antwoord hebt gekregen op je e-mail is zeker niet normaal, wat vervelend :(
Nu heb ik even op het e-mailadres gezocht dat bij ons bekend is, maar daarop kan ik geen enkele e-mail van je terugvinden
Heb je na het sturen van je e-mails wel een ticketnummer ontvangen, waaronder je bericht is geregistreerd?
Je kan ook een e-mail sturen naar aemail]klantenservice@simyo.nl[/email], maar natuurlijk kunnen we je ook via het Forum helpen.
Ik hoor graag van je! 🙂
Dat je geen antwoord hebt gekregen op je e-mail is zeker niet normaal, wat vervelend :(
Nu heb ik even op het e-mailadres gezocht dat bij ons bekend is, maar daarop kan ik geen enkele e-mail van je terugvinden
Heb je na het sturen van je e-mails wel een ticketnummer ontvangen, waaronder je bericht is geregistreerd?
Je kan ook een e-mail sturen naar aemail]klantenservice@simyo.nl[/email], maar natuurlijk kunnen we je ook via het Forum helpen.
Ik hoor graag van je! 🙂
Hoi Kim,
Nee, ik geen tickernummers ontvangen.
Nee, ik geen tickernummers ontvangen.
Hi geomitra,
Dat betekent dan dat er geen mailtjes van jou binnen zijn gekomen bij ons 😞 Inmiddels zie ik wel een mail, die ook binnen een dag al is beantwoord.
Om even verder in te gaan op de inhoud van je mailtje; Je wilt graag overstappen van Sim Only naar Prepaid. Wat lukt er precies niet bij het invullen van nummerbehoud? Krijg je een melding dat je niet van Simyo naar Simyo kunt overstappen? Vul dan als vorige provider KPN in en mail ons dat eventjes/
Kun je laten weten of je zo geholpen bent?
Dat betekent dan dat er geen mailtjes van jou binnen zijn gekomen bij ons 😞 Inmiddels zie ik wel een mail, die ook binnen een dag al is beantwoord.
Om even verder in te gaan op de inhoud van je mailtje; Je wilt graag overstappen van Sim Only naar Prepaid. Wat lukt er precies niet bij het invullen van nummerbehoud? Krijg je een melding dat je niet van Simyo naar Simyo kunt overstappen? Vul dan als vorige provider KPN in en mail ons dat eventjes/
Kun je laten weten of je zo geholpen bent?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.