Hi Simyo,
Tot mijn verbazing krijg ik af en toe vragen van klanten van Simyo binnen op mijn Gmail mailaccount? En dit is begonnen sinds Simyo een nieuw forum heeft, forum nieuwe stijl.
Normaal gesproken krijg ik daar alleen email (meldingen) binnen, als ik op een topic heb gereageerd of zelf een topic heb aangemaakt.
Voor de goede orde, ik ben gewoon klant en geen assistent-moderator.
Ik hoor het graag,
groetjes van
Frida
Bladzijde 1 / 1
Hoi Frida,
Heb je jezelf misschien aangemeld voor een heel subtopic in plaats van een topic van jou of waarin je gereageerd hebt?
Dit kan ook door het systeem zo gezet zijn. Ik kreeg nu ook een melding dat jij dit topic hebt aangemaakt.
Onderin de mail staat waarom je deze mail hebt ontvangen en hoe je jezelf kunt uitschrijven.
Heb je jezelf misschien aangemeld voor een heel subtopic in plaats van een topic van jou of waarin je gereageerd hebt?
Dit kan ook door het systeem zo gezet zijn. Ik kreeg nu ook een melding dat jij dit topic hebt aangemaakt.
Onderin de mail staat waarom je deze mail hebt ontvangen en hoe je jezelf kunt uitschrijven.
Goedemorgen Franswon,
uuhhh subtopic??Ik weet niet wat dat is?
Ik kijk regelmatig op de vragen van klanten om te zien of ik er nog iets van op kan steken maar heb daar niet op gereageerd, alleen bij klant Catronia omdat die vraag bij mij binnenkwam.
En ik heb op de topic van Friesian iets geplaatst over de abonnementskosten.
Verder heb ik een filmpje geplaatst bij de humorafdeling.
Meer niet hoor.
Thanks voor je snelle reactie,
groetjes,
Frida
PS: Ik ga kijken onderaan de mail.
uuhhh subtopic??Ik weet niet wat dat is?
Ik kijk regelmatig op de vragen van klanten om te zien of ik er nog iets van op kan steken maar heb daar niet op gereageerd, alleen bij klant Catronia omdat die vraag bij mij binnenkwam.
En ik heb op de topic van Friesian iets geplaatst over de abonnementskosten.
Verder heb ik een filmpje geplaatst bij de humorafdeling.
Meer niet hoor.
Thanks voor je snelle reactie,
groetjes,
Frida
PS: Ik ga kijken onderaan de mail.
Oww er is weer iets fout gegaan, ik wilde het antwoord van Franswon als beste antwoord aanklikken en nu staat mijn bericht er als beste antwoord, echt niet de bedoeling. Sorry!!
Misschien kan iemand dit even corrigeren. Franswon gaf dus het beste antwoord
Misschien kan iemand dit even corrigeren. Franswon gaf dus het beste antwoord
Hoi Frida,
Het antwoord van Frans is netjes gemarkeerd als beste antwoord 🙂 Ik denk ook dat hij gelijk heeft. Het klinkt alsof jij je geabonneerd hebt op een subforum. Dat zijn de categorieën die je vindt op de homepagina van het forum. Bijvoorbeeld Simkaart, Internet of Abonnementen. Binnen deze categorie, kun je reageren op topics maar ook abonneren op de categorie. Je krijgt dan een melding als er een topic is geplaatst. Niet heel handig voor je, dat snap ik :)
Onderaan de mail kun je zien welke categorie het om gaat. De knop vind je rechtsboven de categorie om je weer af te melden. (zie bijlage)
Lukt dat?
@Franswon, bedankt!
Groetjes,
Angela
Het antwoord van Frans is netjes gemarkeerd als beste antwoord 🙂 Ik denk ook dat hij gelijk heeft. Het klinkt alsof jij je geabonneerd hebt op een subforum. Dat zijn de categorieën die je vindt op de homepagina van het forum. Bijvoorbeeld Simkaart, Internet of Abonnementen. Binnen deze categorie, kun je reageren op topics maar ook abonneren op de categorie. Je krijgt dan een melding als er een topic is geplaatst. Niet heel handig voor je, dat snap ik :)
Onderaan de mail kun je zien welke categorie het om gaat. De knop vind je rechtsboven de categorie om je weer af te melden. (zie bijlage)
Lukt dat?
@Franswon, bedankt!
Groetjes,
Angela
Thanks Angela, dankzij jouw uitgebreide uitleg is het mij gelukt om me zelf af te melden. Waarschijnlijk heb ik me zonder het zelf te weten, geabonneerd op het een of ander.
Ik lees nl. graag alle vragen (en antwoorden) die er door klanten gesteld worden, in de hoop dat ik er wat van opsteek.
De nieuwe instellingen van het forum waren voor mij toch wat ingewikkelder dan ik dacht.
Thanks ook voor@franswon
en ook Thanks@Friesian
Groetjes,
Frida
Ik lees nl. graag alle vragen (en antwoorden) die er door klanten gesteld worden, in de hoop dat ik er wat van opsteek.
De nieuwe instellingen van het forum waren voor mij toch wat ingewikkelder dan ik dacht.
Thanks ook voor
en ook Thanks
Groetjes,
Frida
De uitleg van Angela verklaart een hoop, ik dacht echt aan een interne fout omdat het speelde vanaf de omzetting naar deze vernieuwde vorm.
Fijn dat het nu duidelijk en opgelost is. En@Frida af en toe houd ik opruiming in mijn favorieten, vooral bij teveel en/of over de houdbaarheidsdatum.
Fijn dat het nu duidelijk en opgelost is. En
Yay, wat fijn dat het met de uitleg van Angela helemaal is opgelost @ Frida! 🙂
@ Friesian, wat een topper hè, die Angela van ons 😃
Groetjes,
Els
@ Friesian, wat een topper hè, die Angela van ons 😃
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.