Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt
Bladzijde 2 / 2
Helaas nog steeds instabiel qua app. Gisteravond om 23.00 uur weer de melding in de gehele app (Factuur/overgebleven belminuten/sms, enz.) en nu om 11.18 uur nog steeds de melding 'Sorry er ging even iets mis'. Enkele dagen geleden werkte de app nog wel prima. Ik heb dit overigens eerder weleens gehad en toen was het verwijderen van de app zoals hier eerder is genoemd niet nodig. Het lag toen puur aan de server die bij Simyo overbelast was of eruit lag.Â
Verversen en app volledig afsluiten en openen helpt niet. Ik heb zowel thuis en op werk een prima WIFI verbinding (andere apps die internet nodig hebben werken prima) en gebruik de laatste versie van de Mijn Simyo app op iOS7.1.1 met iPhone 4S.
Verversen en app volledig afsluiten en openen helpt niet. Ik heb zowel thuis en op werk een prima WIFI verbinding (andere apps die internet nodig hebben werken prima) en gebruik de laatste versie van de Mijn Simyo app op iOS7.1.1 met iPhone 4S.
Uiteindelijk vandaag uitgelogd in de app en opnieuw ingelogd en dat verhielp het probleem dit keer. Had ik eerder moeten doen zoal aangehaald in dit topic 😉 Eigenwijs als ik was dacht ik dat dit ook dit keer niet nodig was.Â
Hoi iedereen,
Wat vervelend dat de app niet werkt bij jullie 😞 Ik heb afgelopen weekend hetzelfde ervaren en door het uitloggen en vervolgens weer inloggen is dit "probleem" verholpen 🙂 We hebben hier ook een topic voor aangemaakt. Check het topic https://: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/tip-werkt-de-mijn-simyo-app-niet-oplossing-uitloggen-opgelost-22651/.
Volgens de leverancier van de App, is het nu definitief opgelost en is het in/uitloggen niet meer nodig en kun je de App gewoon verversen op de normale manier, waarna hij weer werkt!
Zouden jullie willen checken of dit ook zo is?
Wat vervelend dat de app niet werkt bij jullie 😞 Ik heb afgelopen weekend hetzelfde ervaren en door het uitloggen en vervolgens weer inloggen is dit "probleem" verholpen 🙂 We hebben hier ook een topic voor aangemaakt. Check het topic https://: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/tip-werkt-de-mijn-simyo-app-niet-oplossing-uitloggen-opgelost-22651/.
Volgens de leverancier van de App, is het nu definitief opgelost en is het in/uitloggen niet meer nodig en kun je de App gewoon verversen op de normale manier, waarna hij weer werkt!
Zouden jullie willen checken of dit ook zo is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.