.

Beantwoord

Waarom is er geen dislike button?

  • 20 September 2023
  • 20 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 7

De titel van mijn topic dekt eigenlijk volledig de lading.

Waarom kan er alleen een like worden gegeven op een topic/reactie?

icon

Beste antwoord door Seren 21 September 2023, 16:18

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ja, dat zou een goede en mooie toevoeging zijn. Ik heb deze suggestie ook al een keer gedaan op het kpn-forum. Mijn argumenten waren en zijn:

  • Soms geef ik een like omdat een bericht grappig is, terwijl het niet per se zo hoeft te zijn dat ik het met de inhoud eens ben.
  • Soms geef ik een like omdat ik het met de inhoud eens ben, terwijl ik het niet per se grappig vind.
  • Nu heb ik niet mogelijkheid om een bericht te disliken.

Ik heb daarom behoefte aan de volgende mogelijkheden:

  1. Duim omhoog 
  2. Duim omlaag
  3. Blij gezicht
  4. Droevig gezicht
  5. Verbaasd gezicht

 

Reputatie 7

@Katana Ja, die 5 mogelijkheden zouden mooi zijn. 

Er zijn zo veel berichten, waar ik niet blij mee/om ben.

Reputatie 7
Badge +7

Als ik dit topic lees mis ik inderdaad de dislike knop.

Reputatie 5
Badge +3

😀 😥😮👍👎

Tja, we kunnen het op bovenstaande manier doen. Maar hoe omslachtig is dit...

Reputatie 5
Badge +3

Als ik dit topic lees mis ik inderdaad de dislike knop.

En om op dit bericht te reageren mis ik de “verbaasd”-knop.

Reputatie 7
Badge +7

Waarom ben je verbaasd? Ik vind dit gewoon een slecht idee. Als je verbaasd bent (of het niet eens bent met mijn bericht) kan je vragen waarom ik dat vind. En dan probeer ik het uit te leggen. Dat werkt m.i. veel beter van een dislike knop, waar je je niet tegen kan verdedigen.

Reputatie 5
Badge +3

Waarom ben je verbaasd? 

---

Tja, ik gaf inderdaad net zo weinig uitleg als jij dat deed...

Reputatie 7
Badge +7

Dat heb ik dan nu duidelijk gemaakt hoop ik. En je hoeft het niet eens te zijn met me, maar dat hoor ik dan liever met een reden dan met een dislike.

Dus een veer in de aars zonder uitleg vind je oke @wimj12 , maar een tikje op de vinger moet er een reden bij, van mij mogen ze alles weghalen, net als die titel Forum Expert of Helper want dat krijg je op je aantal reacties die je geschreven hebt, misschien is de Forum Expert wel iemand die er de ballen van begrijpt en de helper alleen iemand die vragen heeft en nog nooit een antwoord heeft gegeven om een ander te helpen, het dekt de lading ook niet.

Reputatie 7
Badge +7

Nee hoor, die like hoeft van mij ook niet per se.

Forum expert krijg je trouwens niet op basis van aantal reacties, maar je wordt benoemd al dan niet op voordracht van een andere forum expert. 

Dat kan je liken, disliken of verbazen maar dat is zoals het is.

Ach ja, Forum Expert is dan vriendjes politiek, ook leuk voor bij de borrelpraat.😁😁

 

Trouwens, zat net achter de PC, zie ik die onzin titels allemaal, op de Telefoon zijn ze lekker weg.👍👍👍👍👍

 

Reputatie 5
Badge +3

---

Trouwens, zat net achter de PC, zie ik die onzin titels allemaal, op de Telefoon zijn ze lekker weg.👍👍👍👍👍

Even de mobiel een kwartslag draaien en daar zijn ze weer... 🙃

Nee hoor, bij mij niet, ik heb scherm meedraaien niet aanstaan, vind ik irritant.😁😁

---

Trouwens, zat net achter de PC, zie ik die onzin titels allemaal, op de Telefoon zijn ze lekker weg.👍👍👍👍👍

Even de mobiel een kwartslag draaien en daar zijn ze weer... 🙃

Nee hoor, bij mij niet.

Heb de gebruikerstitel uit staan bij mijn instellingen.

Dizze.is.ut.

Reputatie 7
Badge +7

Ja, dat zou een goede en mooie toevoeging zijn. Ik heb deze suggestie ook al een keer gedaan op het kpn-forum. Mijn argumenten waren en zijn:

  • Soms geef ik een like omdat een bericht grappig is, terwijl het niet per se zo hoeft te zijn dat ik het met de inhoud eens ben.
  • Soms geef ik een like omdat ik het met de inhoud eens ben, terwijl ik het niet per se grappig vind.
  • Nu heb ik niet mogelijkheid om een bericht te disliken.

 

 

Wat heeft KPN met dat voorstel gedaan?

Reputatie 5
Badge +3

Ja, dat zou een goede en mooie toevoeging zijn. Ik heb deze suggestie ook al een keer gedaan op het kpn-forum. Mijn argumenten waren en zijn:

  • Soms geef ik een like omdat een bericht grappig is, terwijl het niet per se zo hoeft te zijn dat ik het met de inhoud eens ben.
  • Soms geef ik een like omdat ik het met de inhoud eens ben, terwijl ik het niet per se grappig vind.
  • Nu heb ik niet mogelijkheid om een bericht te disliken.

 

Wat heeft KPN met dat voorstel gedaan?

Niets.

Ik denk dat je het anders kunt benaderen.

Gainsight, voorheen Insided, is de forumbouwer, eigenaar. Verschillende providers zijn daar een klant van.

Als verschillende providers daar een dergelijk verzoek doen heb je een kans.

 

Powered by    Gainsight.

Ik denk dat je het anders kunt benaderen.

Gainsight, voorheen Insided, is de forumbouwer, eigenaar. Verschillende providers zijn daar een klant van.

Als verschillende providers daar een dergelijk verzoek doen heb je een kans.

 

Powered by    Gainsight.

Hallo @Friesian ik denk dat het per contrtactant geregeld kan worden. Het KPN forum is ook anders dan het Simyo forum ingedeeld en het SNS-bank-forum is ook weer anders ingedeeld. Allemaal gebruikers van Gainsight. Ziggo vroeger ook, maar die heeft al een poosje een andere leverancier.

Ik denk dat Gainsight het programmeert op basis van de wensen en behoeften van het individuele bedrijf, men betaalt er tenslotte voor.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RicoK (en de rest),
 
Bedankt voor je suggestie. Ik heb dit idee besproken met mijn collega's @Roeqajja en @Amy , wij zijn alle drie van mening dat het hebben van een dislike button niet nodig is. Dit kan namelijk zorgen voor miscommunicatie. Als je het ergens niet mee eens bent of niet leuk vindt, kun je dit altijd middels een reactie laten weten.


Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben blij dat dit, in mijn ogen slecht, idee snel de kop is ingedrukt.

Reageer