De titel van mijn topic dekt eigenlijk volledig de lading.
Waarom kan er alleen een like worden gegeven op een topic/reactie?
De titel van mijn topic dekt eigenlijk volledig de lading.
Waarom kan er alleen een like worden gegeven op een topic/reactie?
Ja, dat zou een goede en mooie toevoeging zijn. Ik heb deze suggestie ook al een keer gedaan op het kpn-forum. Mijn argumenten waren en zijn:
Ik heb daarom behoefte aan de volgende mogelijkheden:
Er zijn zo veel berichten, waar ik niet blij mee/om ben.
Als ik dit topic lees mis ik inderdaad de dislike knop.
Tja, we kunnen het op bovenstaande manier doen. Maar hoe omslachtig is dit...
Als ik dit topic lees mis ik inderdaad de dislike knop.
En om op dit bericht te reageren mis ik de “verbaasd”-knop.
Waarom ben je verbaasd? Ik vind dit gewoon een slecht idee. Als je verbaasd bent (of het niet eens bent met mijn bericht) kan je vragen waarom ik dat vind. En dan probeer ik het uit te leggen. Dat werkt m.i. veel beter van een dislike knop, waar je je niet tegen kan verdedigen.
Waarom ben je verbaasd?
---
Tja, ik gaf inderdaad net zo weinig uitleg als jij dat deed...
Dat heb ik dan nu duidelijk gemaakt hoop ik. En je hoeft het niet eens te zijn met me, maar dat hoor ik dan liever met een reden dan met een dislike.
Dus een veer in de aars zonder uitleg vind je oke
Nee hoor, die like hoeft van mij ook niet per se.
Forum expert krijg je trouwens niet op basis van aantal reacties, maar je wordt benoemd al dan niet op voordracht van een andere forum expert.
Dat kan je liken, disliken of verbazen maar dat is zoals het is.
Ach ja, Forum Expert is dan vriendjes politiek, ook leuk voor bij de borrelpraat.
Trouwens, zat net achter de PC, zie ik die onzin titels allemaal, op de Telefoon zijn ze lekker weg.
---
Trouwens, zat net achter de PC, zie ik die onzin titels allemaal, op de Telefoon zijn ze lekker weg.
Even de mobiel een kwartslag draaien en daar zijn ze weer...
Nee hoor, bij mij niet, ik heb scherm meedraaien niet aanstaan, vind ik irritant.
---
Trouwens, zat net achter de PC, zie ik die onzin titels allemaal, op de Telefoon zijn ze lekker weg.
Even de mobiel een kwartslag draaien en daar zijn ze weer...
Nee hoor, bij mij niet.
Heb de gebruikerstitel uit staan bij mijn instellingen.
Ja, dat zou een goede en mooie toevoeging zijn. Ik heb deze suggestie ook al een keer gedaan op het kpn-forum. Mijn argumenten waren en zijn:
Wat heeft KPN met dat voorstel gedaan?
Ja, dat zou een goede en mooie toevoeging zijn. Ik heb deze suggestie ook al een keer gedaan op het kpn-forum. Mijn argumenten waren en zijn:
Wat heeft KPN met dat voorstel gedaan?
Niets.
Ik denk dat je het anders kunt benaderen.
Gainsight, voorheen Insided, is de forumbouwer, eigenaar. Verschillende providers zijn daar een klant van.
Als verschillende providers daar een dergelijk verzoek doen heb je een kans.
Powered by Gainsight.
Ik denk dat je het anders kunt benaderen.
Gainsight, voorheen Insided, is de forumbouwer, eigenaar. Verschillende providers zijn daar een klant van.
Als verschillende providers daar een dergelijk verzoek doen heb je een kans.
Powered by Gainsight.
Hallo
Ik denk dat Gainsight het programmeert op basis van de wensen en behoeften van het individuele bedrijf, men betaalt er tenslotte voor.
Hoi
Bedankt voor je suggestie. Ik heb dit idee besproken met mijn collega's
Groetjes,
Seren
Ik ben blij dat dit, in mijn ogen slecht, idee snel de kop is ingedrukt.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.