Goedenavond,
Zojuist kwam ik er achter dat het opgebouwde vriendendeal tegoed en de pijplijn van mijn shop ineens leeg is.
Is hier een reden voor?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groetjes,
Suzan
Bladzijde 1 / 1
Hoi Suzan82, welkom op het forum van Simyo!
Wat vreemd wat je aangeeft, ik zie namelijk bij je gegevens nog wel alle 12 vrienden die je hebt aangedragen.
Ik ga dit voor je laten uitzoeken door onze IT afdeling en kom hier zo spoedig mogelijk bij je op terug! 🙂
Wat vreemd wat je aangeeft, ik zie namelijk bij je gegevens nog wel alle 12 vrienden die je hebt aangedragen.
Ik ga dit voor je laten uitzoeken door onze IT afdeling en kom hier zo spoedig mogelijk bij je op terug! 🙂
Misschien omdat je bij de top 5 van juli hoort?
Hoi Kim,
Zou het kunnen zijn dat ik een verkeerde browser gebruik?
Als ik kijk in de broncode van de pagina zie ik wel alle klanten terug die via mijn shop een abonnement hebben afgesloten.
Dank
Groetjes,
Suzan
Zou het kunnen zijn dat ik een verkeerde browser gebruik?
Als ik kijk in de broncode van de pagina zie ik wel alle klanten terug die via mijn shop een abonnement hebben afgesloten.
Dank
Groetjes,
Suzan
Heb alle browsers getest (inclusief Chrome) en helaas zonder resultaat :(
Hebben jullie al iets gehoord van jullie IT afdeling?
Hebben jullie al iets gehoord van jullie IT afdeling?
Zou het kunnen zijn dat ik een verkeerde browser gebruik?
Als ik kijk in de broncode van de pagina zie ik wel alle klanten terug die via mijn shop een abonnement hebben afgesloten.
Dank
Groetjes,
Suzan
Hebben jullie al iets gehoord van jullie IT afdeling?
Hoi Suzan82,
Onze IT afdeling is er nog druk mee bezig!
Dankjewel dat je het zelf ook even in andere browsers hebt geprobeerd trouwens, dat zal ik aan ze doorgeven :)
Ik hoop dat de oplossing snel is gevonden, zodat je je aangebrachte vrienden weer ziet, ik hou je op de hoogte!
@mavazinet, dankjewel voor het meedenken, maar dat staat er los van in dit geval 🙂
Hoi Kim,
Het overzicht van kopende klanten staat weer online :)
Dankje voor het fixen!
Groetjes Suzan
Het overzicht van kopende klanten staat weer online :)
Dankje voor het fixen!
Groetjes Suzan
Hoi Suzan82,
Wat fijn om te horen, graag gedaan en jij bedankt voor de terugkoppeling! 🙂
Wat fijn om te horen, graag gedaan en jij bedankt voor de terugkoppeling! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.