Skip to main content
Beantwoord

Waarom factuur hoger?

  • 25 August 2024
  • 8 reacties
  • 31 Bekeken

Hoi Simyo 

Hoe kan het dat mijn factuur hoog uit valt van ,5 euro naar 32,90 terwel ik mijn telefoon al bijna een 1 jaar uit heb staan en noot mee bel en toch voor 27 euro buiten mijn bundel gebeld hebben.heel apart ik ga dit natuurlijk niet betalen ik wil wel eens weten wat ik daarmee gebeld heb.zeer apart dit,en nee geen andere mensen in huis die mijn telefoon kunnen gebruiken 

Als je je factuur bekijkt en vergelijkt met de vorige factuur kun je precies zien waar het verschil vandaan komt en de oorzaak achterhalen @Belinda Violante 

Succes.

 


Hoi @Belinda Violante, 

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt door internetverbruik. In de maand juli heeft je toestel een aantal keer verbinding gemaakt met internet terwijl je geen bundel hebt. Hierdoor zijn er buitenbundelkosten ontstaan. 

Zoals @JanD aangaf kan je dit ook altijd terugzien in je factuur en mijn Simyo. Bedankt voor je hulp! 😊

Ik zie dat je inmiddels je internet uit hebt gezet in je mijn Simyo.

Zo voorkom je internetverbruik en buitenbundelkosten ook al staat je internet wel aan op je toestel. Er kan geen verbruik plaatsvinden als het uitstaat in je mijn Simyo. 

Groetjes,
Ashley


Nou dat bestaat echt niet want me telefoon staat al 6 maanden uit en niet ingebruik 


En ik heb in me bundel gekeken en nogmaals mijn telefoon staat al 6 maanden uit is niet aan geweest en gaat die aan is het thuis op wifi dus zo als je ziet doe ik al bijna een jaar niks met me telefoon en ook niet bellen of sms dus erg apart dit


In alle facturen zie je dat ik het zelfde doe en nu in 1x is die volgens jullie gebruikt onverschijnelijk en dan erbij in juli was ik ook nog eens met vakantie en telefoon ligt thuis in me lade,er staat niet bij wat er buiten de bundel is opgezocht of gebeld 


Nu de volgende vraag als ik mijn abonnement in januari 2025 op wil zeggen voor hoeveel dagen vooraf kan dat 


Nu de volgende vraag als ik mijn abonnement in januari 2025 op wil zeggen voor hoeveel dagen vooraf kan dat 

Als je contractvrij bent, heb je 1 maand opzegtermijn @Belinda Violante 

Stel je contract verloopt op 15 januari 2025, dan kun je op 16 december 2024 per 15 januari 2025 opzeggen.

 


Hoi @Belinda Violante,

Bedankt voor je reactie. 

In dit geval gaat het alleen om dataverbruik. Helaas kunnen wij niet zien waaraan je data exact is verbruikt. Dit kan je vaak wel terugvinden in het toestel. 

Je geeft aan dat het toestel thuis verbonden is met wifi. Het kan zijn dat je wifiverbinding op een moment wat minder was waardoor je toestel is overgegaan op mobiele data. Om dit te voorkomen is het van belang je internet uit te zetten op je toestel maar ook via je mijn Simyo. Zo weet je zeker dat er geen dataverbruik kan plaatsvinden.

Je kan een maand voor einddatum contract kosteloos je abonnement opzeggen. Mocht je willen overstappen kan je 120 dagen voor einddatum contract een overstap aanvragen. Let op de overstap zelf zal pas rond eind contractdatum plaatsvinden in dit geval.

Groetjes,
Ashley


Reageer