Skip to main content
Geachte heer, mevrouw,



Door middel van dit bericht wil ik u het volgende dringend verzoeken. Ik ben van mening dat ik onterecht en ongegrond ben geregistreerd, waardoor ik nu geen telefoonabonnement kan afsluiten. Ik ben geen wanbetaler en ik betaal mijn rekeningen tijdig. Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Hierbij verzoek ik u dat mijn registratie bij Prevental direct wordt ingetrokken in uw systeem, zodat er geen invloeden uit kunnen voortvloeien.



Hopende op een snelle en correcte medewerking in deze,



Sahur Adam
Hoi Sahur, welkom op het Simyo forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Over Simyo.



In jou gegevens kan ik, zoals je zelf ook al aangeeft, geen problemen vinden met je betaalhistorie. Als Preventel aangeeft dat wij jou hebben aangemeld bij hen, dan kun je daar een verklaring van opvragen.

Zou je deze verklaring kunnen doorsturen naar klantenservice@simyo.nl en daarbij vermelden dat het hoort bij dit forumtopic.

We gaan dan voor je uitzoeken wat er precies gebeurd is.



Is dit zo duidelijk voor je?

Reageer