Waarom dan niet zal men vragen... Je hebt niks in je eigen handen tegenwoordig. Mijn MB's waren plankgas leeg na 10 dagen ongeveer. Nou ja eind van de maand 250 in rekening gebracht. Met uw klantenservice contact gehad en het conclusie was dat het mijn eigen schuld is geweest. Natuurlijk heb ik het netjes betaald... Maar een maand later weer het zelfde verhaald alleen prijs is iets hoger. In rekening gebrachte prijs is 260. Weer met de klantenservice gesproken weer dreigend aangegeven dat het mijn schuld was. Mijn vraag was hoe kan dat, want ik gebruik op de werkvloer en thuis wifi wat veel sterker is dan het internet van Simyo. Krijg ik de antwoord: u gebruikt s'nachts heel veel MB en dat terwijl ik slaap..? Alle update's staan altijd aan via de WIFI. Het is dan niet mogelijk, maar ja het moest betaald worden want het was mijn fout toch? En als er niet betaald werd, gaan er andere maatregelen genomen worden heeft u niet vriendelijke collega verteld.
Ik heb altijd onvriendelijke collega's aan de lijn gehad. Ow ja 1 keer dan een vriendelijke collega gehad maar dat was in het begin bij het bestellen, maar daar bleef het mee. Ook nooit iets tegemoet gezien of een oplossing van uit uw kant. Maar na een overstap naar een ander provider wel een lief mailtje ontvangen voor een minder tarief zelfde bundel houden. Simyo voormijn? Nee nooit meer. Maar wel veel financieel ellende gehad.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie