waar kan ik de klacht indienen?
Welkom op 't Simyo Forum!
Oh, jee! Wat is er precies aan de hand? Je kunt je klacht hier achterlaten, als je dat wilt! Of inderdaad, zoals Groentjuh zegt, via één van onze kanalen. Wil je me uitleggen wat er scheelt? Misschien kan ik je toch nog helpen!
@ Groentjuh, dank voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
KLACHT!! ik wil per direct af van mijn abonnement bij jullie!! echt schandalig slechte afhandeling van mij probleem! mijn nummer is nog steeds niet goed over gezet!! ik ben al 3 dagen niet telefonisch bereikbaar en heb geen internet. niks wordt intern reregistered, ik heb al 5x gebeld en ik weet niet hoeveel appjes erover gestuurd!
Hi
Bedankt voor je bericht. Het is niet onze bedoeling geweest om jouw probleem op deze manier af te handelen. Dit is ook absoluut niet waar wij als Simyo voor staan. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Ik wil dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en oplossen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.