Hopelijk krijg ik zo eindelijk wel antwoord op mijn vragen.
3 weken geleden:
150 euro aan kosten over mijn abonnement heen, wegens hoogverbruik afgesloten.
Verontwaardigd over de 150euro besluit ik vrijwel onmiddellijk toch maar te betalen en stuur hierbij een mail MET FOTOBEVESTIGING van de betaling.
De informatie over waar de betaling heen moest en wat je moest doen stond alleen op dit forum in een post. Daarnaast was het e-mail adres verkeerd. (service@simyo.nl in plaats van klantenservice@simyo.nl) Oftewel ongelovelijk onpraktisch allemaal.
2 weken geleden: Ik ontvang een email dat het wat langer kan duren dan gebruikelijk. Verder geen informatie, niets.
Kerst: Nog steeds geen telefoon, alle berichten en telefoontjes van vrienden en familie gemist.
Nieuw jaar: Nog steeds geen verbinding, alle berichten en telefoontjes wederom niet kunnen opnemen.
Vandaag:
Plotseling kan ik weer bellen en sms'en. Eindelijk.
1. Jammer dat dit ik hier niet van op de hoogte ben gehouden zodat ik meteen weer mijn telefoon had kunnen gebruiken.
2. Ik zal nooit meer de berichten van vrienden en familie ontvangen die ik zou krijgen, mijn telefoon was namelijk afgesloten, niet uit.
3. Mijn studiefinanciering/studie kon ik niet stopzetten zonder mijn telefoon (sms beveiligingscode), dit heeft mij en mijn ouders totaal nog zo'n extra 2000 euro gekost.
4. Ik was over mijn internetbundel heen, niet mijn belminuten/smsjes. Naast dat ik ze niet eens kon gebruiken, zijn ze niet eens meegenomen naar de volgende maand.
5. Niemand, maar dan ook niemand van Simyo heeft gepoogd op een of andere manier te helpen of informatie te geven. Ik heb alles geprobeerd dat mogelijk is zonder telefoon (bedankt).
6. Inmiddels nu ik kan bellen hang ik al zo'n 40 minuten in de wachtrij van de klantenservice. Geen antwoord.
Graag een heel goede reden, restitutie, schadevergoeding, anders ben ik de deur uit.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb je vraag in dit topic behandeld. Ik zal dit topic daarom sluiten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.