Ik vind dat bijna alles bij Simyo prima werkt. Bijna alles is online te doen en dat is voor mij erg handig aangezien ik in het buitenland woon. Bijna alles dan, behalve het aan/uitzetten van de voicemail service.
Aangezien ik max 1 keer per jaar in NL ben zal ik dus minstens 12 maanden moeten wachten voor ik deze weer uit kan schakelen. Beetje jammer daar dat bij bijvoorbeeld BEN wel kan, en vooral ook omdat Simyo zich profileert dat alles online regelen valt.
Nogmaals, tevreden klant maar het lijkt me een kleine moeite om er ook voor te zorgen dat dit online te doen is. Of in ieder geval te regelen vanuit het buitenland.
Bladzijde 1 / 1
Beste Willem_ha,
Helaas kan de voicemail vanuit het buitenland alleen via de klantenservice worden uitgeschakeld. Indien je dit wenst verzoeken wij je ons een bevestiging toe te sturen zodat wij de voicemail voor je kunnen uitschakelen.
Groetjes,
Manisha
Helaas kan de voicemail vanuit het buitenland alleen via de klantenservice worden uitgeschakeld. Indien je dit wenst verzoeken wij je ons een bevestiging toe te sturen zodat wij de voicemail voor je kunnen uitschakelen.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.