Skip to main content

.

Beste,



Vorige week is mijn telefoon afgesloten wegens hoogverbruik. Destijds heb ik met Gjalt zowel telefonisch als per e-mail dit probleem opgelost. Hij heeft mij op 24 juni om 14:04 per e-mail de betalingsgegevens doorgegeven met het (blijkbaar) te lage bedrag dat ik over moest maken. Zaterdag kwam ik erachter dat mijn telefoon weer is afgesloten, alleen dit maal zonder enige melding. Zonder enig bericht is mijn aansluiting dit weekend afgesloten en doordat de klantenservice noch telefonisch, per e-mail, via het forum en noch per facebook bereikbaar was in het weekend en daarom kan ik nu pas na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice vanochtend weer gebruik maken van mijn aansluiting. Ik hoop dat het duidelijk is dat deze service uitermate slecht is. Ik heb er geen woorden voor. Ik zou hier graag met iemand telefonisch contact over hebben voordat ik een officiƫle klacht indien bij de Consumentenbond maar ik begreep dat dat niet mogelijk is via de klantenservice. Ik hoop snel iets te vernemen, want ik verwacht tenminste een compensatie voor het ongemak.



Groet,



Milou
Beste,



Vorige week is mijn telefoon afgesloten wegens hoogverbruik. Destijds heb ik met Gjalt zowel telefonisch als per e-mail dit probleem opgelost. Hij heeft mij op 24 juni om 14:04 per e-mail de betalingsgegevens doorgegeven met het (blijkbaar) te lage bedrag dat ik over moest maken. Zaterdag kwam ik erachter dat mijn telefoon weer is afgesloten, alleen dit maal zonder enige melding. Zonder enig bericht is mijn aansluiting dit weekend afgesloten en doordat de klantenservice noch telefonisch, per e-mail, via het forum en noch per facebook bereikbaar was in het weekend en daarom kan ik nu pas na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice vanochtend weer gebruik maken van mijn aansluiting. Ik hoop dat het duidelijk is dat deze service uitermate slecht is. Ik heb er geen woorden voor. Ik zou hier graag met iemand telefonisch contact over hebben voordat ik een officiƫle klacht indien bij de Consumentenbond maar ik begreep dat dat niet mogelijk is via de klantenservice. Ik hoop snel iets te vernemen, want ik verwacht tenminste een compensatie voor het ongemak.



Groet,



Milou




Hoi Jessie200,



Ik vind het erg vervelend voor je dat je toestel was afgesloten. Ik zie dat je al contact hebt gehad via Facebook en dat je een e-mail hebt gestuurd. De verdere communicatie zal via de e-mail verlopen.

Reageer