Is het niet mogelijk om nieuwe sim kaart te ontvangen, terwijl je op de oude wel gewoon nog bereikbaar bent??
Ik vind het ontzettend vervelend dat ik twee dagen niet bereikbaar ben, omdat ik wacht op een micro sim kaart.
En dat terwijl ik wel had gemaild naar de klantenservice of het niet mogelijk was om wel bereikbaar te blijven door een ongeactiveerde nieuwe sim te ontvangen. Dit is gewoon hele slechte service!
Bladzijde 1 / 1
Beste tadaaaaa,
Mag ik vragen of u al een nieuwe simkaart heeft aangevraagt zo niet kunt u het beste stappen volgen:
Mijn simyo , selfservice en dan op vervangende simkaart aanvragen druken,
Mocht u wel een simkaart hebben moet u eerst een telefoonnummer bellen en dan is de simkaart geactiveerd.
Mag ik vragen of u al een nieuwe simkaart heeft aangevraagt zo niet kunt u het beste stappen volgen:
Mijn simyo , selfservice en dan op vervangende simkaart aanvragen druken,
Mocht u wel een simkaart hebben moet u eerst een telefoonnummer bellen en dan is de simkaart geactiveerd.
Hoi Tadaaaaa,
Welkom op het forum!
Het is helaas niet mogelijk de vervangende simkaart niet geactiveerd te versturen. Wanneer je de vervangende simkaart besteld via je persoonlijke pagina wordt er aangegeven dat de huidige simkaart uit de lucht wordt gehaald voor de simwissel.
@ Joris Dijkstra bedankt voor je reactie.
Welkom op het forum!
Het is helaas niet mogelijk de vervangende simkaart niet geactiveerd te versturen. Wanneer je de vervangende simkaart besteld via je persoonlijke pagina wordt er aangegeven dat de huidige simkaart uit de lucht wordt gehaald voor de simwissel.
@ Joris Dijkstra bedankt voor je reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.