De tabbladen Abonnement, Prepaid, Web to Go, Over Simyo, Shop en Klantenservice werken niet naar behoren.
Ik krijg de volgende foutmelding te zien:
Goedkoop prepaid bellen zonder abonnement, zo simpel is Simyo.
Deze tekst verschijnt twee keer, een keer normaal en een keer als hyperlink.
Daaronder de foutmelding:
Er is een fout opgetreden.
Met vriendelijke groet,
othello12
Bladzijde 1 / 1
Is inmiddels opgelost.
Groetjes,
othello12
Groetjes,
othello12
Het probleem bestaat nog steeds. Jij bent echter niet meer ingelogd bij Mijn Simyo.
Zodra je ingelogd bent, kun je niet naar pagina's waar je ook kan komen zonder ingelogd te zijn.
Zodra je ingelogd bent, kun je niet naar pagina's waar je ook kan komen zonder ingelogd te zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.