Skip to main content

.

Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice en ik moet zeggen: dat is top.

Er wordt super snel opgenomen en er is alle tijd om mijn vragen rustig en met verstand van zaken te beantwoorden. Dat mag ook wel eens gezegd worden, ga zo door!!

Hulde voor de medewerk(st)ers. Ik heb meteen het besluit genomen om mijn maandabonnement om te zetten naar een jaarabonnement.

Margriet
Dank je wel voor het compliment. Zagen is namelijk gemakkelijker dan complimenteren. :p
Ik heb een paar keer contact gehad met de klantenservice en ik moet zeggen: dat is top.

Er wordt super snel opgenomen en er is alle tijd om mijn vragen rustig en met verstand van zaken te beantwoorden. Dat mag ook wel eens gezegd worden, ga zo door!!

Hulde voor de medewerk(st)ers. Ik heb meteen het besluit genomen om mijn maandabonnement om te zetten naar een jaarabonnement.

Margriet




Hoi Margriet13,



Ik had je al bedankt voor het privébericht. En nu is het hier ook gelukt 🆒

We doen er erg ons best voor om onze klanten zo goed, duidelijk en volledig mogelijk te helpen, op verschillende platformen.



We horen ook graag van je hoe het overstappen naar een jaarcontract bevalt.



Groetjes,

Charlene

Reageer