Skip to main content

.

na het opladen werkt mijn telefoon niet meer zwart scherm aangeschaft 13-12-2013
Hoi Rascha, welkom op het Simyo forum.



Gaat het hier om een telefoon die je gekocht hebt in onze telefoonshop?



In dat geval staat hier een lijstje met veelgestelde vragen, waaronder de vraag 'Mijn telefoon is defect?'

Als je daar op klik zie je de volgende uitleg:



Als (onderdelen van) je telefoon defect zijn geraakt, dan kun je de telefoon opsturen ter reparatie.

Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van Hi/KPN.



Stap 1: Ga naar het reparatie aanvraagformulier via onderstaande link:



http://www.hi.nl/klantenservice/telefoon-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm



Stap 2: Lees en accordeer de voorwaarden om verder te gaan

Stap 3: Vul de gegevens van de telefoon in. Er wordt gevraagd om een IMEI nummer. Dit nummer verschijnt automatisch in je scherm als je *#06# intoetst. Als de telefoon niet aangezet kan worden, dan vind je het IMEI nummer ook terug op de verpakking van de telefoon.

Stap 4: Geef toelichting op het mankement van de telefoon of de accessoires

Stap 5: Vul je bankgegevens in en print het formulier uit.

Stap 6: Onderteken het formulier en voeg het, samen met het aankoopbewijs, bij de defecte telefoon

Stap 7: Verpak de telefoon in een schokvrije verpakking en stuur het pakket op naar de Hi reparatieservice via de KPN retourservice bij een TNT post punt.





Hier wordt omschreven wat je moet doen om je defecte telefoon ter reparatie op te sturen.



Wil je laten weten wanneer het gelukt is?
Update



Inmiddels is er een update geweest met betrekking tot het ter reparatie sturen van telefoons die via de Telefoonshop zijn aangeschaft, zie op deze pagina onder "Mijn telefoon is defect?" de up-to-date informatie, namelijk:



Als (onderdelen van) je telefoon defect zijn geraakt, dan kun je de telefoon opsturen

ter reparatie.

Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van Hi/KPN.



Stap 1: Ga naar het reparatie aanvraagformulier via onderstaande link:



http://www.hi.nl/klantenservice/telefoon-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm



Stap 2: Lees en accordeer de voorwaarden om verder te gaan

Stap 3: Vul de gegevens van de telefoon in. Er wordt gevraagd om een IMEI

nummer. Dit nummer verschijnt automatisch in je scherm als je *#06# intoetst. Als de

telefoon niet aangezet kan worden, dan vind je het IMEI nummer ook terug op de

verpakking van de telefoon.

Stap 4: Geef toelichting op het mankement van de telefoon of de accessoires

Stap 5: Vul je bankgegevens in en print het formulier uit.

Stap 6: Onderteken het formulier en voeg het, samen met het aankoopbewijs, bijde defecte telefoon

Stap 7: Verpak de telefoon in een schokvrije verpakking en stuur het pakket op

naar de Hi reparatieservice via de KPN retourservice bij een TNT post punt.



Wanneer het betreffende toestelmerk- of type niet in de lijst op het reparatieformulier

voorkomt, kunt u bij 1 van de onderstaande adressen terecht.

GSM toestellen en accessoires dient u samen met het aankoopfactuur en een

klachtomschrijving te versturen.



SAMSUNG, LG, HUAWEI, HTC

Dynafix Group B.V.(Nederland)

Daelderweg 21

6361 HK Nuth

Tel:+31 (0) 45 524 57 78

Customer Service: Tel: +31 (0) 900 - 3962349

e-mail: [email]info@dynafix.nl[/email]



NOKIA

Toestellen die buiten de DOA-voorwaarden vallen kan u aanmelden via onderstaande

websites:

www.nokia.nl/online-repair



ACER

Acer Computer BV

t.a.v. Repair

Europalaan 89

5232 BC 's Hertogenbosch

Reageer