na het opladen werkt mijn telefoon niet meer zwart scherm aangeschaft 13-12-2013
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rascha, welkom op het Simyo forum.
Gaat het hier om een telefoon die je gekocht hebt in onze telefoonshop?
In dat geval staat hier een lijstje met veelgestelde vragen, waaronder de vraag 'Mijn telefoon is defect?'
Als je daar op klik zie je de volgende uitleg:
Als (onderdelen van) je telefoon defect zijn geraakt, dan kun je de telefoon opsturen ter reparatie.
Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van Hi/KPN.
Stap 1: Ga naar het reparatie aanvraagformulier via onderstaande link:
http://www.hi.nl/klantenservice/telefoon-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm
Stap 2: Lees en accordeer de voorwaarden om verder te gaan
Stap 3: Vul de gegevens van de telefoon in. Er wordt gevraagd om een IMEI nummer. Dit nummer verschijnt automatisch in je scherm als je *#06# intoetst. Als de telefoon niet aangezet kan worden, dan vind je het IMEI nummer ook terug op de verpakking van de telefoon.
Stap 4: Geef toelichting op het mankement van de telefoon of de accessoires
Stap 5: Vul je bankgegevens in en print het formulier uit.
Stap 6: Onderteken het formulier en voeg het, samen met het aankoopbewijs, bij de defecte telefoon
Stap 7: Verpak de telefoon in een schokvrije verpakking en stuur het pakket op naar de Hi reparatieservice via de KPN retourservice bij een TNT post punt.
Hier wordt omschreven wat je moet doen om je defecte telefoon ter reparatie op te sturen.
Wil je laten weten wanneer het gelukt is?
Gaat het hier om een telefoon die je gekocht hebt in onze telefoonshop?
In dat geval staat hier een lijstje met veelgestelde vragen, waaronder de vraag 'Mijn telefoon is defect?'
Als je daar op klik zie je de volgende uitleg:
Als (onderdelen van) je telefoon defect zijn geraakt, dan kun je de telefoon opsturen ter reparatie.
Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van Hi/KPN.
Stap 1: Ga naar het reparatie aanvraagformulier via onderstaande link:
http://www.hi.nl/klantenservice/telefoon-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm
Stap 2: Lees en accordeer de voorwaarden om verder te gaan
Stap 3: Vul de gegevens van de telefoon in. Er wordt gevraagd om een IMEI nummer. Dit nummer verschijnt automatisch in je scherm als je *#06# intoetst. Als de telefoon niet aangezet kan worden, dan vind je het IMEI nummer ook terug op de verpakking van de telefoon.
Stap 4: Geef toelichting op het mankement van de telefoon of de accessoires
Stap 5: Vul je bankgegevens in en print het formulier uit.
Stap 6: Onderteken het formulier en voeg het, samen met het aankoopbewijs, bij de defecte telefoon
Stap 7: Verpak de telefoon in een schokvrije verpakking en stuur het pakket op naar de Hi reparatieservice via de KPN retourservice bij een TNT post punt.
Hier wordt omschreven wat je moet doen om je defecte telefoon ter reparatie op te sturen.
Wil je laten weten wanneer het gelukt is?
Update
Inmiddels is er een update geweest met betrekking tot het ter reparatie sturen van telefoons die via de Telefoonshop zijn aangeschaft, zie op deze pagina onder "Mijn telefoon is defect?" de up-to-date informatie, namelijk:
Als (onderdelen van) je telefoon defect zijn geraakt, dan kun je de telefoon opsturen
ter reparatie.
Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van Hi/KPN.
Stap 1: Ga naar het reparatie aanvraagformulier via onderstaande link:
http://www.hi.nl/klantenservice/telefoon-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm
Stap 2: Lees en accordeer de voorwaarden om verder te gaan
Stap 3: Vul de gegevens van de telefoon in. Er wordt gevraagd om een IMEI
nummer. Dit nummer verschijnt automatisch in je scherm als je *#06# intoetst. Als de
telefoon niet aangezet kan worden, dan vind je het IMEI nummer ook terug op de
verpakking van de telefoon.
Stap 4: Geef toelichting op het mankement van de telefoon of de accessoires
Stap 5: Vul je bankgegevens in en print het formulier uit.
Stap 6: Onderteken het formulier en voeg het, samen met het aankoopbewijs, bijde defecte telefoon
Stap 7: Verpak de telefoon in een schokvrije verpakking en stuur het pakket op
naar de Hi reparatieservice via de KPN retourservice bij een TNT post punt.
Wanneer het betreffende toestelmerk- of type niet in de lijst op het reparatieformulier
voorkomt, kunt u bij 1 van de onderstaande adressen terecht.
GSM toestellen en accessoires dient u samen met het aankoopfactuur en een
klachtomschrijving te versturen.
SAMSUNG, LG, HUAWEI, HTC
Dynafix Group B.V.(Nederland)
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
Tel:+31 (0) 45 524 57 78
Customer Service: Tel: +31 (0) 900 - 3962349
e-mail: [email]info@dynafix.nl[/email]
NOKIA
Toestellen die buiten de DOA-voorwaarden vallen kan u aanmelden via onderstaande
websites:
www.nokia.nl/online-repair
ACER
Acer Computer BV
t.a.v. Repair
Europalaan 89
5232 BC 's Hertogenbosch
Inmiddels is er een update geweest met betrekking tot het ter reparatie sturen van telefoons die via de Telefoonshop zijn aangeschaft, zie op deze pagina onder "Mijn telefoon is defect?" de up-to-date informatie, namelijk:
Als (onderdelen van) je telefoon defect zijn geraakt, dan kun je de telefoon opsturen
ter reparatie.
Simyo maakt hiervoor gebruik van de diensten van Hi/KPN.
Stap 1: Ga naar het reparatie aanvraagformulier via onderstaande link:
http://www.hi.nl/klantenservice/telefoon-simkaart/reparatieaanvraagformulier.htm
Stap 2: Lees en accordeer de voorwaarden om verder te gaan
Stap 3: Vul de gegevens van de telefoon in. Er wordt gevraagd om een IMEI
nummer. Dit nummer verschijnt automatisch in je scherm als je *#06# intoetst. Als de
telefoon niet aangezet kan worden, dan vind je het IMEI nummer ook terug op de
verpakking van de telefoon.
Stap 4: Geef toelichting op het mankement van de telefoon of de accessoires
Stap 5: Vul je bankgegevens in en print het formulier uit.
Stap 6: Onderteken het formulier en voeg het, samen met het aankoopbewijs, bijde defecte telefoon
Stap 7: Verpak de telefoon in een schokvrije verpakking en stuur het pakket op
naar de Hi reparatieservice via de KPN retourservice bij een TNT post punt.
Wanneer het betreffende toestelmerk- of type niet in de lijst op het reparatieformulier
voorkomt, kunt u bij 1 van de onderstaande adressen terecht.
GSM toestellen en accessoires dient u samen met het aankoopfactuur en een
klachtomschrijving te versturen.
SAMSUNG, LG, HUAWEI, HTC
Dynafix Group B.V.(Nederland)
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
Tel:+31 (0) 45 524 57 78
Customer Service: Tel: +31 (0) 900 - 3962349
e-mail: [email]info@dynafix.nl[/email]
NOKIA
Toestellen die buiten de DOA-voorwaarden vallen kan u aanmelden via onderstaande
websites:
www.nokia.nl/online-repair
ACER
Acer Computer BV
t.a.v. Repair
Europalaan 89
5232 BC 's Hertogenbosch
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.