Hoi j.Hartendorp, welkom op het Simyo forum :)
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw reactie even in een apart topic gezet.
Het klopt dat Simyo een nieuw rekeningnummer in gebruik gaat nemen. Afgelopen woensdag 25 maart hebben we iedereen een mailtje daarover gestuurd. Als je die niet hebt gehad kan het zo zijn dat het mailadres dat wij van je hebben niet meer up to date is.
Kun je op Mijn Simyo checken of je mailadres nog klopt?
Bladzijde 1 / 1
klopt het dat er per 1 April een nieuw banknummer voor betalingen is .
ik ontving n.l. bericht dat de telefoonrekening van mijn vrouw op de nieuw rekening werd afgeschreven
terwijl ik geen bericht ontving i
ik ontving n.l. bericht dat de telefoonrekening van mijn vrouw op de nieuw rekening werd afgeschreven
terwijl ik geen bericht ontving i
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.