Skip to main content

.

Ik probeer al dagen klantenservice te pakken te krijgen. Telefonisch via diverse nummers krijg je te horen dar het druk is en tot tien minuten niemand aan de lijn. Ook op E-mail word niet gereageerd.



Het probleem is dat als ik zelf bel ik niet te horen ben voor de andere partij maar als ik gebeld word wel. Dus het lijkt mij een verbindingsprobleem.
Ik zit ook al ff op een reactie te wachten....wat een ellende zeg.

Dit weekend gaat (denk ik) de stekker uit simyo......ik kap ermee...
Ik heb gisteren ook twee keer een half uur in de wacht gestaan.....opeens werd dan de verbinding verbroken...niemand gesproken dus....kunnen jullie mij ook even bellen...schandalig dat dit zo slecht gaat
Ook ik heb problemen met het in contact komen met de klantenservice. 

Ik ben nu weer opnieuw lid geworden van simyo omdat ik daar vroeger altijd zeer over te spreken was. Sinds 3 maanden ben ik dus opnieuw lid en nu krijg ik telkens geen verbinding op mijn telefoon. 

Dat gebeurt meerdere keren op een dag, ik ben dan dus niet bereikbaar.....Zeer frusterend....Het gebeurt zelfs als ie gewoon op de tafel ligt, de verbinding valt dan weg.....

Waar ligt dit aan? hebben anderen hier ook last van???
Hallo,



Ik probeer simyo al de hele dag te bellen?! Waardoor komt het dat zij niet opnemen?



Groetjes
Ik probeer ze ook al de hele dag te bellen. Doe nu poging 6 en dit duurt al weer 35 min dat ik in de wacht zit!!
Beste Rens,



Jouw vraag hebben wij reeds beantwoord in een ander topic.



Groetjes,



Arie
Beste corine,



Zoals telefonisch afgesproken zal ik je morgen nadat ik een terugkoppeling heb van onze IT afdeling hierover terugbellen.



Groetjes,



Arie
Beste Kaatje,



Alle gegevens staan bij ons goed ingesteld op het netwerk. Wij adviseren je je simkaart in een ander toestel uit te proberen. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het een simkaart of een toestel gerelateerd probleem is. Graag vernemen wij de uitkomst.



Groetjes,



Arie
beste medewerkers van simyo,

jullie zijn slecht te bereiken en daar baal ik goed van.

ik ben namelijk een beetje boos doordat jullie het mobielnummer van mijn dochter hebben geblokkeerd,naar aanleiding van een achterstallige rekening wat inmiddels allang betaald is en wel op 27 september.

het incassobureau heb ik ook al gebeld en die bevestigen ook dat de rekening betaald is en het dossier dus is afgesloten.

mijn dochter is nu erg van slag doordat ze ons niet meer kan bellen en wij haar niet meer.

ik wil graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost en het liefst nog vandaag !!

sinds gisteren is haar nummer geblokkeerd.

graag verwacht ik een reactie terug

met vr groet dorien vervelde
Beste paard55,



Door de grote drukte afgelopen dagen zijn wij inderdaad minder goed te bereiken per telefoon. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij verzoeken je je vraag langs deze weg te stellen.



Groetjes,



Arie
Beste dorienvervelde,



Uit onze gegevens blijkt dat de aansluiting inmiddels is gedeblokkeerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.



Groetjes,



Arie
Beste Arie,

Bedankt voor je reactie,het probleem is tot nu toe opgelost.

Gisteren klantenservice gebeld en na 20 minuten kreeg ik iemand aan de lijn!!!!

Mijn dochter kan weer bellen.

Bedankt,  groeten  Dorien  Vervelde
Beste Arie,

Hier nogmaals een bericht van mij.

De achterstallige factuur/rekening waar het over ging is dus wel betaald,maar op mijn dochters simyo-account staat nog steeds

bij factuurnummer22826308,juli 2012 :achterstallig  .

Deze is dus nu al wel betaald nl op 27 september.

Zou je dit kunnen aanpassen anders krijg ik straks weer van die brieven van het incassobureau!!!!

Ik wacht je reactie af.

Groeten  Dorien Vervelde
Beste dorienvervelde,



De factuur zal komende week worden dichtgeboekt door onze financiële afdeling. Je zal omtrent deze factuur geen bericht meer krijgen van het incassobureau.



Groetjes,



Arie
Na 4 minuten krijg ik al te horen dat het te druk is en dat ik het later opnieuw moet proberen, en dat krijg ik ELKE keer weer te horen. 



Ik zie in mn verbruik veel te hoge kosten voor mn mobiele internet (zeg maar factor 7!). Te hoge rekeningen zullen gestorneerd worden!



Ook worden tickets/klachtenformulier zeer langzaam/slecht beantwoord, en zojuist zie ik zelfs dat na het invullen het formulier helemaal niet meer werkt (error 500).  



Echt allemaal te slecht voor woorden. 
Beste seweso,



Om het overzichtelijk te houden heb ik je vraag in het andere topic wat je het geopend beantwoord. Ik verzoek je ook om in dat topic te reageren.



Groetjes,



Arie

Reageer