ik heb i.p.v een simkaart een web to go kaart besteld en betaald.
maar hoe kan ik zorgen dat die bestelling gewijzigd word en dat ik een prepaid kaart krijg
telefonich pakken ze nooit op
vr gr
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marjan,
Het is niet mogelijk om je bestelling achteraf te wijzigen. Op dit moment zijn we gewoon telefonisch bereikbaar en is het relatief rustig. Naar welk telefoonnummer heb je gebeld? Mocht het je niet lukken ontvang ik graag je postcode + huisnummer per privé bericht.
Groetjes,
Alex
Het is niet mogelijk om je bestelling achteraf te wijzigen. Op dit moment zijn we gewoon telefonisch bereikbaar en is het relatief rustig. Naar welk telefoonnummer heb je gebeld? Mocht het je niet lukken ontvang ik graag je postcode + huisnummer per privé bericht.
Groetjes,
Alex
Hallo Alex en Marjan,
Als je het niet kunt wijzigen dan mag je de overeenkomst binnen 7 werkdagen ontbinden (koop op afstand) staat ook in de Algemene Voorwaarden.
Groet,
Peter
Als je het niet kunt wijzigen dan mag je de overeenkomst binnen 7 werkdagen ontbinden (koop op afstand) staat ook in de Algemene Voorwaarden.
Groet,
Peter
Hi marjankapster,
Uit onze gegevens blijkt dat je ook een prepaidkaart hebt besteld op 10-02. Wij adviseren je het web-to-go pakketje naar ons te retouneren. Vervolgens zullen wij het betaalde bedrag voor het web-to-go pakketje in de vorm van beltegoed toekennen aan de nieuwe prepaidkaart. Dit kunnen wij uiteraard pas doen als wij het web-to-go pakketje retour hebben ontvangen.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je ook een prepaidkaart hebt besteld op 10-02. Wij adviseren je het web-to-go pakketje naar ons te retouneren. Vervolgens zullen wij het betaalde bedrag voor het web-to-go pakketje in de vorm van beltegoed toekennen aan de nieuwe prepaidkaart. Dit kunnen wij uiteraard pas doen als wij het web-to-go pakketje retour hebben ontvangen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.