Bel je wel met je Simyo simkaart? Wij hebben het even nagekeken en er is niks bekend van een storing of iets dergelijks. Mocht het zo zijn dat je ons nog steeds niet kan bereiken via 1200 dan verzoeken wij je ons een privéberichtje toe te sturen met je mobiele nummer.
Groetjes,
Arie
Je hoeft je vraag echt maar 1 keer te stellen. Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld.
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat zuur dat je je verbruik niet goed in kunt zien! Ik zie dat je dezelfde vraag ook in dit topic geplaatst hebt. Zoals Groentjuh zegt is het niet nodig om op twee plekken je vraag te stellen. Ik reageer in het andere topic, en dan kunnen we daar verder hierover.
Tot daar!
@ Groentjuh, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
een en al gezelligheid. is het mogelijk dat mijn sim gedeblokkeerd word en dat ik gewoon gebeld
kan worden ook als er geen tegoed op mijn kaart staat.
en nu zak ik door mijn kieen en aanbid degene die dit lezen wil……
Â
Â
startend simyaan.  ik zoek verwoed naar de nooduitgang in deze wanstaltige brei van zogenaamd
gezellig en behulpzaam
AvondÂ
Ik ga er vanuit dat je een negatief beltegoed hebt. Lees de informatie even door, morgen meldt zich een medewerker/moderator bij je van de klantenservice.
en nu zak ik door mijn kieen en aanbid degene die dit lezen wil……
Wow, ik voel me geëerd maar is niet nodig hoor.
Â
Hoi Knoeiboeloplosser,
Â
Welkom op het Simyo Forum!
Â
Zoals Friesian juist vermoedde heb je inderdaad geen beltegoed meer, als je deze opwaardeert word je aansluiting weer gedeblokkeerd en kun je weer uitgaande gesprekken houden en sms'jes versturen. Je kan wel ten alle tijden gebeld worden. Mochten we je verder ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
Â
Thanks Friesian voor je snelle hulp en advies!
Â
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.