wanneer je 1 bestelling doet voor 2 toestellen krijg je niet de toegezegde 1 malige korting van 10% per jaar.
Zo wordt een tevreden klant ontevreden.
wil dat het graag netjes wordt opgelost, bij klantenservice kom je niet verder.
Iets voor tros radar ofzo. De site vermeld helemaal geen beperking van 1 toestel per klant, raar toch.
diesel2014.
Bladzijde 1 / 1
Zo wordt een tevreden klant ontevreden.
wil dat het graag netjes wordt opgelost, bij klantenservice kom je niet verder.
Iets voor tros radar ofzo. De site vermeld helemaal geen beperking van 1 toestel per klant, raar toch.
diesel2014.
Hoi Diesel2014,
De korting is eigenlijk bedoeld als 1x per jaar, op 1 toestel. Ik ben het met je eens, dat dat nu niet zo duidelijk vermeld staat. Ik ga dat dan ook laten aanpassen. Bedankt dus dat je aangeeft dat je hier tegenaan bent gelopen.
Heb jij jouw bestelling inmiddels geplaatst? Of nog niet? Dan kan ik nagaan hoe we de korting op het tweede toestel toch kunnen geven, aangezien je deze informatie nu verkeerd kon interpreteren.
Groetjes,
Charlene
wanneer je 1 bestelling doet voor 2 toestellen krijg je niet de toegezegde 1 malige korting van 10% per jaar.
Zo wordt een tevreden klant ontevreden.
wil dat het graag netjes wordt opgelost, bij klantenservice kom je niet verder.
Iets voor tros radar ofzo. De site vermeld helemaal geen beperking van 1 toestel per klant, raar toch.
diesel2014.
Hoi Diesel2014,
De korting is eigenlijk bedoeld als 1x per jaar, op 1 toestel. Ik ben het met je eens, dat dat nu niet zo duidelijk vermeld staat. Ik ga dat dan ook laten aanpassen. Bedankt dus dat je aangeeft dat je hier tegenaan bent gelopen.
Heb jij jouw bestelling inmiddels geplaatst? Of nog niet? Dan kan ik nagaan hoe we de korting op het tweede toestel toch kunnen geven, aangezien je deze informatie nu verkeerd kon interpreteren.
Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,
We hebben al twee toestellen gekocht ( tweeling),
ter info :
toestel 1 = factuurnummer #SY-I0050285 voor bestelling #SY-00051042
Toestel 2 = factuurnummer #SY-I0050286 voor bestelling #SY-00051043
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog een opmerking, van acer hebben wij ook maar 1 x een reactie gehad voor cashback van 30,00. terwijl het wederom twee toestellen betreft.
Kun je daarvoor ook iets voor mij gaan betekenen?
Alvast met vriendelijke groet.
Douwe Runia
We hebben al twee toestellen gekocht ( tweeling),
ter info :
toestel 1 = factuurnummer #SY-I0050285 voor bestelling #SY-00051042
Toestel 2 = factuurnummer #SY-I0050286 voor bestelling #SY-00051043
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog een opmerking, van acer hebben wij ook maar 1 x een reactie gehad voor cashback van 30,00. terwijl het wederom twee toestellen betreft.
Kun je daarvoor ook iets voor mij gaan betekenen?
Alvast met vriendelijke groet.
Douwe Runia
Hoi Diesel2014,
Ik ga er voor je achter aan waarom je niet voor beide geld terug hebt gekregen. Zodra ik meer weet dan laat ik dit weten aan je 🙂.
We hebben al twee toestellen gekocht ( tweeling),
ter info :
toestel 1 = factuurnummer #SY-I0050285 voor bestelling #SY-00051042
Toestel 2 = factuurnummer #SY-I0050286 voor bestelling #SY-00051043
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog een opmerking, van acer hebben wij ook maar 1 x een reactie gehad voor cashback van 30,00. terwijl het wederom twee toestellen betreft.
Kun je daarvoor ook iets voor mij gaan betekenen?
Alvast met vriendelijke groet.
Douwe Runia
Hoi Diesel2014,
Ik heb het voor je uitgezocht. De korting van 10% op het 2e toestel ga ik laten crediteren op de factuur.
Zat er in beide dozen geen brief van Acer met informatie over de cashback? De cashback gaat via Acer zelf en niet via Simyo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.