.

Beantwoord

Klacht wordt niet opgepakt, wat nu?

  • 16 September 2022
  • 38 reacties
  • 349 Bekeken

  • Aspirant
  • 13 reacties

Beste, 

 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat een klacht wordt opgepakt? Op mails en whatsapp wordt niet gereageerd en als ze zeggen dat ik wordt teruggebeld dan gebeurt dat niet.

Er is een grove fout gemaakt door Simyo en ik nu wil voorkomen dat er straks 2 abonnementen worden afgesloten. Hoe kan ik zaken oplossen als ik met niemand in contact kan treden?

icon

Beste antwoord door wimj12 20 October 2022, 17:54

Bekijk originele reactie

38 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Echt ongelofelijk dit 😭

@Roeqajja Gisteren heeft absoluut niemand gebeld, ik ben de hele dag bereikbaar geweest dus het is niet waar wat er wordt gezegd. Ook vandaag heb ik geen gemiste oproepen van jullie.

Ik heb aangegeven dat ik op donderdagen vrij ben maar ik begrijp überhaupt niet waarom jullie mij op mijn zakelijke nummer bellen ipv op mijn Simyo nummer.

Naar aanleiding van mijn bericht hier heeft zojuist een collega gebeld en wederom aangegeven dat ik aangifte moet doen. Ik heb contact gehad met de politie en ik KAN geen aangifte doen. Als ik aangifte doe van diefstal dan doe ik een valse aangifte aangezien er niets van mij gestolen is. Ik heb het nooit in mijn bezit gehad, dat is het juist.

aangifte is dus geen optie. Dit verhaal klopt gewoon niet. Er is te veel fout gegaan aan jullie kant en nu zit ik met een probleem.
Je collega geeft aan opnieuw het eea uit te zoeken en erop terug te komen. Ik hoop maar dat het goed komt.

Reputatie 7
Badge +7

Zie de al eerder genoemde link:

https://blog.iusmentis.com/2022/07/21/moet-je-aangifte-doen-als-een-webwinkel-dat-eist-bij-een-nietbezorgde-bestelling/

 

Het moet niet gekker worden! Jullie zorgen ervoor dat ik geen toegang meer heb tot het forum met mijn persoonlijke inloggegevens en ik genoodzaakt ben via iemand anders en onder een andere naam in te loggen!

En waarom? Omdat jullie bang zijn dat ik mijn ervaringen met jullie deel?
Het toestel verhaal was enkel het topje van de ijsberg. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat jullie het toestel naar een verkeerd adres hebben gestuurd. De ontvanger was zo vriendelijk om het toestel terug te sturen naar jullie zodat ik niet voor de kosten opdraaide. Grove fout SIMYO!

Op dit moment zit ik al bijna een week zonder mobiel bereik. 3 dagen kon ik niet bellen en heb ik belangrijke telefoontjes gemist. Vandaag heb ik nog altijd geen mobiel internet.
Jullie geven aan dat het een technische fout is, dat het is doorgezet naar KPN blablabla

Niemand houdt zich aan zijn afspraken, niemand belt terug. Ik ben steeds degene die moet bellen en vragen naar een update. Gisteren vertelt mij iemand dat er een financiële vergoeding tegenover staat maar als ik vraag wat dat concreet inhoudt dan heeft ze daar geen antwoord op;

“dat heeft mijn collega er niet bij gezegd".

Jullie bedrijf is een lachertje! Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat niemand in mijn netwerk ooit zaken met jullie gaat doen, want jullie willen gewoon geen tevreden klanten, anders hadden jullie het al lang opgelost.

Het is nu vrijdagmiddag, gegarandeerd dat ik weer het hele weekend zonder bereik zit en ik weet ook zeker dat jullie mij vandaag niet meer gaan bellen. Als ik niet bel, dan spreken we elkaar niet.
Woedend ben ik, echt woedend en niemand die zich ook maar verantwoordelijk voelt.

 

@Roeqajja 
Schamen jullie je niet om voor zo'n flutbedrijf te werken?

 

Mijn forumnaam is @RCO 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Heb je enig idee waar dat tweede adres vandaan komt?

Reputatie 7
Badge +7

 

 

@Roeqajja 
Schamen jullie je niet om voor zo'n flutbedrijf te werken?

 

Mijn forumnaam is @RCO

 

Dit soort persoonlijke reacties vind ik niet acceptabel.

@Roeqajja kan hier persoonlijk  waarschijnlijk niets aan doen, dus ik vind die toon niet passen.

nee, geen idee waar het adres vandaan komt.

het was een heel andere straatnaam in een andere stad da mijn woonplaats.

 

En je hebt gelijk, dat soort reacties zijn niet passen en zeker niet persoonlijk bedoeld.
Ik ben woedend en voel me machteloos omdat niemand bij SIMYO zich betrokken voelt en noch zijn/haar verantwoordelijkheid pakt en zorgt voor een oplossing.
Dan komt er zo'n opmerking uit. Was niet de bedoeling, maar kon het even niet tegenhouden.

Reputatie 7
Badge +7

Dat hebben we allemaal wel eens. Op mijn werk hebben sommige mensen een vertraging in gebouwd in outlook, zodat als ze na op de send knop te hebben gedrukt denken “oeps” dit nog kunnen terug draaien.

Ik kan je, ook klant zijnde, niet helpen. Ieder bedrijf maakt fouten, en soms blijft het doorploeteren. De zoon van Youp van ‘t Hek heeft ooit eens in dergelijke situatie gezeten. Kastje Muur en terug. Toen Pa een berichtje op Twitter of zo zette was het heel snel opgelost.

Sterkte.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jvv,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik begrijp inderdaad dat je hiervan baalt en het vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt. Onze oprechte excuses hiervoor! Ik heb de geschiedenis opgezocht en dit intern besproken over wat we nu het beste voor je kunnen betekenen. Inmiddels zie ik dat er een vergoeding is geregeld voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van het internet, hier heb je ook een e-mail over gehad.

We willen alsnog heel graag een passende oplossing aan je bieden. We zouden er namelijk alles aan willen doen om jouw mobiel internet weer aan de praat te krijgen maar is de oplossing hiervoor vóór het weekend helaas niet haalbaar. Het spijt me. Wel kan ik garanderen dat we op dit moment aan het onderzoeken zijn wat er misgaat en kunnen wij volgende week met een concreet antwoord komen. Wel willen we je hierin de keuze geven. Om je elders tegemoet te komen kan je het toestel afbetalen en kunnen wij de einddatum voor je verwijderen zodat je vrij bent om over te stappen naar een andere provider met nummerbehoud. 

Nogmaals onze oprechte excuses dat je dit zo hebt moeten ervaren.

Je kan mij een privébericht sturen zodat je mij kan vertellen welke optie jouw voorkeur heeft. Dan maak ik dit graag voor je in orde! 

Groetjes,
Amy

 

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor je reactie @wimj12 😊.

@Amy zojuist heb ik weer naar jullie gebeld en nu krijg ik te horen dat het niet opgelost kan worden.
Het feit dat ik geen mobiel internet meer heb kunnen jullie niet oplossen. Dat is toch ongelooflijk?

Ik ben dus genoodzaakt om over te stappen (dit wil ik ook graag want ik ben het zat dat er elke keer iets is) maar dat betekent dat ik de telefoon in een keer moet afbetalen terwijl ik bewust voor een abonnement heb gekozen waardoor ik de telefoon gespreid kan afbetalen.
Ook hebben jullie het elke keer over een vergoeding, maar het wordt niet concreet gemaakt met bedragen.
Je vraagt me nu om een keuze te maken, maar hoe kan ik nou een keuze maken terwijl ik niet concreet weet waar ik voor kies?
Zodra de bedragen bekend zijn van de tegemoetkoming kan ik een keuze maken.
Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +7

Sorry, maar ik vind het onhandig dat je zelf bent gaan bellen.

@Amy is er mee aan de slag gegaan. Jouw belletje kan dat proces alleen maar verstoren.

Reputatie 7
Badge +7

Nogmaals bedankt voor je reactie! Dit kan inderdaad voor verwarring zorgen @wimj12.

@Jvv Ik heb zojuist een privébericht naar je gestuurd met een toelichting en uitleg wat betreft de vergoeding. Ik stel voor om het via het forum af te handelen om verwarring te voorkomen. Hopelijk komen we tot een oplossing 😊. 

Reageer