Beste Simyo,
Ik ben al jarenlang klant. Recent had ik een probleem, ik heb dit aangemeld via whatsapp. Ik kan namelijk de belasting telefoon niet bellen. Nadat ik dit aangegeven heb duurde het maar liefst 20 uur voor ik het eerste antwoord kreeg.
De behulpzaamheid leek in ieder geval normaal tot op dat moment en de medewerker vroeg of ik goed bereik had en of ik andere 0800 nummers kan bellen. Dit was het geval. Tevens heb ik iemand die ook een Simyo account heeft gevraagd of ze wel naar de belasting telefoon kon bellen. Ook dat lukte.Â
Daarna bleef de medewerker volharden dat ‘als ik andere 0800 nummers wel kan bellen maar de belasting telefoon niet dan is het dus een probleem van de belasting telefoon’. As if…. Zou mooi zijn als het een probleem van de belasting telefoon is, dan zou het woensdag al in de krant hebben gestaan.
In ieder geval is dit een klacht, ik was uitermate verbolgen over de slechte support en heb de medewerker verteld dat ik bij deze mijn Simyo ga opzeggen, waarop op een:
‘Erg jammer.
Ik wens je een fijne dag! ’
Â
het antwoord was. Succes met jullie business op deze manier.
Â