Skip to main content

Beste Simyo,

Ik ben al jarenlang klant. Recent had ik een probleem, ik heb dit aangemeld via whatsapp. Ik kan namelijk de belasting telefoon niet bellen. Nadat ik dit aangegeven heb duurde het maar liefst 20 uur voor ik het eerste antwoord kreeg.

De behulpzaamheid leek in ieder geval normaal tot op dat moment en de medewerker vroeg of ik goed bereik had en of ik andere 0800 nummers kan bellen. Dit was het geval. Tevens heb ik iemand die ook een Simyo account heeft gevraagd of ze wel naar de belasting telefoon kon bellen. Ook dat lukte. 

Daarna bleef de medewerker volharden dat ‘als ik andere 0800 nummers wel kan bellen maar de belasting telefoon niet dan is het dus een probleem van de belasting telefoon’. As if…. Zou mooi zijn als het een probleem van de belasting telefoon is, dan zou het woensdag al in de krant hebben gestaan.

In ieder geval is dit een klacht, ik was uitermate verbolgen over de slechte support en heb de medewerker verteld dat ik bij deze mijn Simyo ga opzeggen, waarop op een:

‘Erg jammer.

Ik wens je een fijne dag! 🤗’

 

het antwoord was. Succes met jullie business op deze manier.
 

Hoi @fredje 

Voor mijn beeldvorming. Welke nummer van de belastingdienst probeerde je te bellen? En wat hoorde je of wat gebeurde er op het moment dat je wilde bellen?

 


08000543. Verbindingen word direct verbroken voor er zelfs maar een toon klinkt. 


Waarom antwoord er niemand van Simyo hier? Het probleem heeft zich inmiddels voor mij vergroot namelijk. Ik kan zelfs jullie EIGEN 0800 nummer niet bellen. 0800-8007, en 1200 heeft hetzelfde probleem. De vlieger van ‘dan ligt het aan de Belasting Telefoon’  gaat dus al lang niet meer op.


Eeuh @fredje (gedeeltelijk) met je eens… in het weekend wordt dit forum niet bemand door Mod’s. Het is nu maandag en men heeft het wellicht erg druk met de klachten en problemen ontstaan in het weekend.

@Amy @Roeqajja @Seren wil een van jullie fredje even helpen?

 


Misschien door mij even te bellen aub? Wel zo handig. Heb net ook op jullie facebook een berichtje gestuurd met mijn telefoon nummer


@fredje op Facebook? Via Messenger waarschijnlijk. Beter kun je je via een kanaal beperken.

Maar, nee, vroeger werden de klanten gebeld, maar dat doet Simyo al weer een tijdje niet meer. Helaas.


Hoi @fredje,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze service. Mijn welgemeende excuses hiervoor. 

Het is op dit moment drukker dan normaal waardoor onze respons tijd langer is dan je van ons gewend bent (zowel telefonisch als via WhatsApp en ook het forum). Wij doen ons best om alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Dit is natuurlijk geen excuus, maar wellicht schetst dit wel een beeld voor je/jullie. Bedankt in ieder geval voor je begrip. 

Het is natuurlijk niet wenselijk dat je niet kunt bellen naar bepaalde nummers. Het antwoord wat je dan ook hebt gekregen van de klantenservice is ook niet echt de juiste informatie. Ik heb even op je aansluiting gekeken en ik zie dat alle instellingen in principe goed staan. Op dit moment kan ik je niet vertellen waarom het niet werkt. Ik wil dit verder laten onderzoeken door onze technische dienst zodat je hopelijk wel kunt bellen naar dit specifieke nummer. Ik wil je daarom vragen of je mij een privé bericht kunt sturen met jouw gegevens. Dan zal ik deze issue laten onderzoeken door onze technische afdeling en eventueel de netwerk specialist als dit nodig is. .

Uiteraard zal ik ook jouw ervaring met onze klantenservice delen en laten onderzoeken door mijn leidinggevende zodat dit niet meer in de toekomst zal voorkomen. 

Tot slot is het inderdaad handig om alles via één kanaal te houden om verwarring te voorkomen. Zullen we het contact nu even via het forum houden? 😊

Bedankt @RicoK @Ray voor jullie hulp/info! 

Groetjes,
Seren


Reageer