Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ergens kan ik je keuze wel begrijpen, maar ik vind het erg jammer dat je hebt besloten om het forum te verlaten. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je inzet op het forum, dat werd altijd gewaardeerd vanuit ons moderator team. Het anonimiseren van jouw forum account kan geregeld worden, ik zal jouw account dan verwijderen. Wellicht is het goed om te weten dat het systeem de volgende gegevens verwijdert van ons platform:
Het profiel van de gebruiker (inclusief alle profielvelden).
Jammer om te horen dat ook jij jouw account wilt verwijderen. Ook jou wil ik bedanken voor de leuke tijd en je inzet als Forum Expert, maar ook als lid van onze community. Zoals ik in mijn eerdere reactie naar @JanD heb aangegeven is het niet mogelijk om een account die gewist is te herstellen. Het is dan ook niet meer mogelijk om in te loggen op jouw account. Weet je zeker dat je dit wilt?
Wat ontzettend jammer om te horen dat jullie het Forum willen verlaten! Wij moderators waarderen al jullie hulp en inzet wat jullie in het forum hebben gestoken enorm, super bedankt hiervoor.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.