.

Beantwoord

Kan mijn forum-account verplaatst worden naar mijn eigen nummer?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Best moderatieteam.

Ik ben nu forumlid onder het mobiele nummer van mijn vrouw.

Daar ik sinds een paar weken ook mijn eigen Simyonummer heb, wil ik daar graag mee in kunnen loggen.

Kan dat geregeld worden zonder verlies van mijn reeds gedane bijdragen/historie op het forum?

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 14 March 2023, 16:08

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RicoK,

Het is niet zo dat je met een mening gelijk word afgeserveerd om FE te worden. En het is ook zeker niet waar dat je tegenwoordig alleen FE word wanneer je veel reacties plaatst. Zoals je weet is er het afgelopen jaar geen community manager geweest die hier zich mee bezig kon houden (hierin heb ik jullie ook meegenomen in verschillende topics en berichten). Ik vind het daarom jammer dat je hier aannames over maakt in een topic waar dit niet echt relevant is. Ik heb zoals @wimj12aangeeft meerdere keren een datum proberen in te plannen (ook in de avonden) maar zoals je zelf al aangaf kwam dit voor jou niet goed uit. Hierna heb ik besloten om het aan jullie over te laten om een datum in te plannen, hier is ook niks uitgekomen. Als jullie behoefte hebben aan een meeting op kantoor hoor ik dat graag via een privé bericht of in een topic op het afgesloten deel van het forum. Wij moderators staan hier zoals jullie weten voor open. Ik ben van mening dat dit niet het topic is om het hier over te hebben. 

Groetjes,
Seren

Hoi @JanD,

Ergens kan ik je keuze wel begrijpen, maar ik vind het erg jammer dat je hebt besloten om het forum te verlaten. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je inzet op het forum, dat werd altijd gewaardeerd vanuit ons moderator team. Het anonimiseren van jouw forum account kan geregeld worden, ik zal jouw account dan verwijderen. Wellicht is het goed om te weten dat het systeem de volgende gegevens verwijdert van ons platform:

  • Het profiel van de gebruiker (inclusief alle profielvelden).
  • De privéberichtgesprekken van de gebruiker (elk gesprek waarin de gebruiker zich bevond, ook voor de andere gebruiker in het gesprek).
  • Verwijzingen naar de gebruiker in ons analyseplatform.
  • Verwijzingen naar de gebruiker in ons zoekplatform.
  • Abonnementen van de gebruiker op specifieke inhoud.
  • Rangen/badges ontvangen door de gebruiker.
  • De positie van de gebruiker op de scoreborden.

Wanneer een account word gewist, is het niet mogelijk om het account te herstellen. Kun je bevestigen dat je dit echt wilt middels een privé bericht? Dan zal ik ervoor zorgen dat dit vandaag nog gebeurt. 

Groetjes,
Seren

Hallo @Seren , geplaatst.

Hoi @Friesian,

Jammer om te horen dat ook jij jouw account wilt verwijderen. Ook jou wil ik bedanken voor de leuke tijd en je inzet als Forum Expert, maar ook als lid van onze community. Zoals ik in mijn eerdere reactie naar @JanD heb aangegeven is het niet mogelijk om een account die gewist is te herstellen. Het is dan ook niet meer mogelijk om in te loggen op jouw account. Weet je zeker dat je dit wilt? 

Als je hiermee akkoord gaat kun je mij dit middels een privé bericht laten weten. 

Groetjes,
Seren

HoiHoi @Seren 

Inmiddels geplaatst.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @JanD en @Friesian,

Wat ontzettend jammer om te horen dat jullie het Forum willen verlaten! Wij moderators waarderen al jullie hulp en inzet wat jullie in het forum hebben gestoken enorm, super bedankt hiervoor. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer