Goedemiddag,
Hoe kan ik mijn forum mailadres veranderen.
M.v.g.
Chris
Hoe kan ik mijn forum mailadres veranderen.
M.v.g.
Chris
Bladzijde 1 / 1
Jij kunt dat niet, maar een moderator wel.
*edit
Een beetje aangepast, Een moderator reageert binnen 24 uur, houd dit topic dus in de gaten.
*edit
Een beetje aangepast, Een moderator reageert binnen 24 uur, houd dit topic dus in de gaten.
Hoi Christos,
Welkom op 't forum :)
Goeie vraag! Ik kan je e-mailadres van je forumaccount voor je veranderen. Stuur me even een privébericht met het nieuwe e-mailadres en ik wijzig 'm voor je :D
Heb je hier verder nog vragen over?
@Friesian bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Goeie vraag! Ik kan je e-mailadres van je forumaccount voor je veranderen. Stuur me even een privébericht met het nieuwe e-mailadres en ik wijzig 'm voor je :D
Heb je hier verder nog vragen over?
@Friesian bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Het is netjes opgelost.:D
Caspar en Angela bedankt voor
jullie inspanning.
Groetjes,
Chris
Caspar en Angela bedankt voor
jullie inspanning.
Groetjes,
Chris
Ahum, behalve een plaatselijke identiteitscrisis hep ut paerdjuh ook nog iets anders....:8;);)
Ben niet de moederator......;) voor zover ik weet. :P
Denk dak ook geen komjoenuttie mennusjuhr ben..:?;)
Ben niet de moederator......;) voor zover ik weet. :P
Denk dak ook geen komjoenuttie mennusjuhr ben..:?;)
Hoi Friesian,
Haha! Ik denk inderdaad dat Christos 'Friesian' bedoelde in plaats van 'Angela'. Tenzij Angela tegenwoordig via jou spreekt 😉 Kan gebeuren, zulke foutjes maakt iedereen wel 's.
Groetjes,
Jihane
Haha! Ik denk inderdaad dat Christos 'Friesian' bedoelde in plaats van 'Angela'. Tenzij Angela tegenwoordig via jou spreekt 😉 Kan gebeuren, zulke foutjes maakt iedereen wel 's.
Groetjes,
Jihane
Hallo,
Â
Ik wil graag het mailadres van mijn forumaccount aanpassen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Hallo
Succes.
Â
HalloÂ
Succes.
Â
Dank je voor je reactie!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!Â
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde .
Bedankt voor je reactie
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.