Hallo, inloggen op de nieuwe symio app voor iphone 5 met mijn 06 nr en wachtwoord geeft een spaanse foutmelding, keer op keer.
wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
De Simyo app verwijderen en opnieuw installeren via de Applestore. Doet vaak het probleem oplossen
Gedaan, helemaal verwijderd, opnieuw geïnstalleerd: zelfde fout. Ik voer mijn mobiele nummer in op eerste regel: gewoon 06 enz.
Wachtwoord is correct, zelfde als mijn symio.
Wachtwoord is correct, zelfde als mijn symio.
Spaanse versie geinstalleerd misschien? Laat je inlog scherm eens zien...
inderdaad spaanse woorden op het inlgscherm, maar eh, ook in app store zie je spaans op de app.
en: hoe voeg ik foto bij?
en: hoe voeg ik foto bij?
Je hebt de verkeerde app geinstalleerd. Je moet deze hebben:
https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907?mt=8
https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907?mt=8
Ach, wat een vergissing!
Dankjewel hoor. Hij doet het al ????
Dankjewel hoor. Hij doet het al ????
wat moet ik doen?
https://itunes.apple.com/nl/app/mijn-simyo/id650762907?mt=8
Hoi postsmit,
Kan gebeuren natuurlijk. In Spanje hebben ze ook een Simyo.
Gelukkig konden Gogol en beko een beetje met je mee denken. Doet onze enige echte eigen app het wel naar behoren op je iPhone?
Groetjes,
Charlene
Sí, hablamos Español. La próxima vez que prestar más atención. :o
Ja, doet het prima. Lekker snel! Benieuwd naar volgende versie met meer functionaliteiten. Dan kan de app: 'Bellen' weg!
Groet, Roel
Groet, Roel
Hoi postsmit,
Fijn om te horen dat onze Mijn Simyo app naar tevredenheid werkt! 😃
Fijn om te horen dat onze Mijn Simyo app naar tevredenheid werkt! 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.