.

Ik snap het niet..

  • 31 August 2023
  • 26 reacties
  • 704 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste mensen.

Ik ga het nogeens proberen…

Ik zie dat er vooral 2 dingen als een rode draad door het forum lopen en ga ervan uit dat dat het tipje van de ijsberg is omdat er meerdere contact kanalen zijn.

Er zijn problemen met Esim en buitenbundelkosten die mij steeds opvallen. In het weekend is de service wat minder maar jullie, de medewerkers werken keihard, dat weet ik.

Maar na het weekend liggen veel van deze zaken dus te wachten. Ook telefonisch en via WhatsApp zijn er problemen met terugbellen en dergelijk.

Ik snap niet echt het gevoerde beleid.

Waarom niet ff een rem op Esim om dat beter werkzaam te maken?

Waarom geen betere bescherming tegen buitenbundelkosten? Ook al zijn de voorwaarden er dan nog zou het mijns inziens nogal wat verschil maken om het voor jullie, de medewerkers en ook voor de klanten om het beter, werkbaar, praktisch te maken.

Ik zie gewoon na het weekend vaak hetzelfde klaarliggen wat met een betere aanpak minder kan zijn, logisch geredeneerd.

Maarja, misschien zeg ik nu wel iets heel geks. 😉😀

 


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

26 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heeft iemand al eens contact proberen te zoeken met de Consumentenbond?