Skip to main content

.

Ik heb alles geprobeerd, coockies laaggezet, in of uitgelogd, ik wil een abonnement bestellen en het lukt niet, wat kan ik nu doen?

ik kan wel gewoon in mijn account komen, alles werkt, alleen de bestelpagina niet



groetjes Alphyra
ik heb mijn simyo abonnement per 1 augustus opgezegd, en wil een nieuw bestellen, mocht het niet lukken dat moet ik naar een andere aanbieder, en dat wil ik liever niet
Probeer het nog een paar keer, maar als het probleem zich blijft voordoen dan is er mogelijk iets mis met de verbinding met je internet provider, met name de DNS server. Probeer eens je computer helemaal uit te zetten en je modem/router ook. Dan de boel weer opstarten (modem eerst).
Bedankt voor je snelle reactie Scotsman, ik heb net met nr 1200 gebeld en die gaf me het advies het eens met google chrome te proberen, dat heb ik gedaan en het is nu gelukt.

Ik had het eerst met I.E gedaan, en nu chrome er maar bij geinstalleerd.

groetjes Alphyra
Mooi. Het blijkt maar weer eens dat de ene browser de andere niet is. Als alternatieve browser bij toekomstige problemen met IE kan ik ook Firefox aanbevelen.
Ik heb alles geprobeerd, coockies laaggezet, in of uitgelogd, ik wil een abonnement bestellen en het lukt niet, wat kan ik nu doen?

ik kan wel gewoon in mijn account komen, alles werkt, alleen de bestelpagina niet



groetjes Alphyra


ik heb mijn simyo abonnement per 1 augustus opgezegd, en wil een nieuw bestellen, mocht het niet lukken dat moet ik naar een andere aanbieder, en dat wil ik liever niet



Bedankt voor je snelle reactie Scotsman, ik heb net met nr 1200 gebeld en die gaf me het advies het eens met google chrome te proberen, dat heb ik gedaan en het is nu gelukt.

Ik had het eerst met I.E gedaan, en nu chrome er maar bij geinstalleerd.

groetjes Alphyra




Mooi. Het blijkt maar weer eens dat de ene browser de andere niet is. Als alternatieve browser bij toekomstige problemen met IE kan ik ook Firefox aanbevelen.



Hoi Alphyra,



Wat lastig dat je via Explorer geen verbinding kreeg met de website. Dat moet eigenlijk wel kunnen. Maar gelukkig is het dan met Chrome gelukt. :)

Hoe kwam het dat je je abonnement had opgezegd en nu weer een nieuwe wilt? Je weet dat je ook je bundels aan kunt passen, hè? Als je al had opgezegd dan is dat inderdaad niet meer mogelijk. Toch blij dat je bij ons blijft. :)



Groetjes,

Charlene
Goedemorgen Charlene, ik had opgezegd omdat ik een nieuw nummer wilde.

Simyo bevalt me al jaren uitstekend, nooit geen klachten.

Groetjes Alphyra
Goedemorgen Charlene, ik had opgezegd omdat ik een nieuw nummer wilde.

Simyo bevalt me al jaren uitstekend, nooit geen klachten.

Groetjes Alphyra




Hoi Alphyra,



Een nieuw nummer kan je gewoon aanvragen bij de klantenservice. Hier wordt dan €5 voor gerekend, en dit wordt dan meteen in orde gemaakt op de simkaart die je al hebt. Wat jammer dat je daar niet even naar geïnformeerd hebt. Je opzegging is helaas niet meer terug te draaien nu.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan zijn we daarvoor beschikbaar :)



Groetjes,

Charlene

Reageer