Van Willy
Ben sinds September 2020 abonnee , omdat ik goedkoper wilde bellen en internetten.
Helaas gaat dat nu niet meer op , want ben buiten de bundel gegaan , kosten 146 euro voor een overschrijding van 1Gb.
We hadden onze kleinkinderen op visite en 1 had geen tablet bij zich , waarop ik hem mijn telefoon gaf. Stom dat ik niet controleerde of het op WIFI stond. Nee dus.
Toen ik s avonds wilde bellen was de telefoon geblokkeerd. Ik begreep niet waarom en ben via de PC gaan inloggen op mijn Simyo, ik schrok me rot.
Kosten € 146,00 Ik ben 1Gb buiten de bundel gegaan. Normaal gebruik ik nooit een bundel van 6Gb op , blijf er altijd ver onder.
Om mijn telefoon weer te ontgrendelen moet ik eerst € 100,- overmaken.
Ik vind het absurd om per 1 mb €15ct te moeten betalen in verhouding met een extra bundel van 500 mb die 5 Euro kost.
Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat je niet eerder wordt gewaarschuwd via SMS dat je de bundel bijna op hebt. Maar dat wordt niet gedaan heb ik gelezen op het forum ik ben jammer genoeg een van de geluksvogels die ben aangesloten en waaraan SImyo veel eurotjes aan verdiend. En wat jammer is dat je de niet gebruikte MB per maand gewoon kwijt bent.
Maar ja , moeten we eerst maar goed lezen wat voor voorwaarden SIMYO hanteert.
In dit geval weer eigenschuld, ga denk ik maar weer terug naar de iets duurdere providers , waarbij ik dit nog nooit heb meegemaakt.
Bij SImyo dus een geel nare ervaring opgedaan. HELAAS
Gr Willy