er moet mij toch iets van het hart, in aug.sept en okt. Kreeg ik driemaal een factuur waar ik enorm van schrok, het begon in aug. Met een factuur van €120,- ( alle maanden hiervoor was het altijd €9,-) in sept. Was het €169,- en in okt. €187,- en ik kan zeggen dat er geen veranderingen waren in verbruik of vakantie of dergelijke.
ik heb gevraagd om opheldering, en ik zou gecompenseerd worden over de maand sept. Vervolgens wordt deze afgekeurd door uw afdeling en wordt dit opnieuw ingediend, heel raar allemaal.
vervolgens heb ik weer bericht gestuurd met enkele vragen, en hier zou ik binnen drie dagen bericht over krijgen. Niet dus….. maar wel wordt de simkaart geblokkeerd. Bedankt, ons pinapparaat moet verbonden worden met de telefoon, maar die doet het dus nu niet. Dit heeft ons de laatste dagen van 2019, klanten en geld gekost.we zijn een stichting en geven mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt een zinvolle dagbesteding en moeten het hebben van verkoop van producten van eigen erf.
Nu zijn we genoodzaakt om een andere aanbieder te zoeken zodat we zo snel mogelijk ons pinapparaat weer kunnen gebruiken.
heel jammer dat simyo heeft gekozen om de simkaart te blokkeren voordat er een reactie kwam op mijn bericht.