Skip to main content

.

Tjaa, iets schrijven over Simyo heet dit hoofd-topic.

Wel ik heb wel iets te schrijven over Simyo.

Vanmorgen kreeg ik een mail van Simyo, deze:



Let op: je verbruikt internet zonder bundel



Beste X. Xxxxxxxt



Voor nummer 06xxxxxxxx heb je internet verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt nu 15 cent per MB.

Tip: Activeer een internetbundel op Mijn Simyo om je kosten laag te houden.



Met vriendelijke groet,



Het Simyo team



Op dit bericht kun je niet reageren. Heb je vragen, ga dan naar www.simyo.nl/service




Ik had schijnbaar per ongeluk "Mobiele data" ingeschakeld op mijn smartphone zonder dat ik een internetbundel heb en daardoor op hoge kosten zou komen.

Door deze mail werd ik er op attent gemaakt, want ik had zelf niets in de gaten en aangezien ik amper op mijn mobiel kijk hadden die kosten best heel hoog kunnen worden.

Kijk dat is nog eens service, geweldig!



Gegroet, Willem
Ik zie dat dit topic onder "Vraag" staat maar ik zou echt niet weten hoe en waar ik het anders moet plaatsen, sorry
Voor je eerste keer posten van een bericht kun je onderaan uitvinken dat het als vraag word gepost.

Misschien kan dat nog, omdat het binnen het uur na plaatsen is.
Oké, bedankt Raytje, maar ik laat het wel staan zo, het forum is me allemaal veel te onoverzichtelijk, je zoekt je wezenloos als je iets moet hebben.

Over Simyo zelf ben ik dik tevreden, in het forum kom ik amper verder, pas na veel zoeken.

Gegroet, Willem
Voor je eerste keer posten van een bericht kun je onderaan uitvinken

Het vakje staat er wel Raytje maar er staat geen vinkje en kan vraag dus niet uitvinken.

Ennnuhhh Willem47, het belangrijkste heb je wel gevonden.

Mission accomplished. 🆒


Moet andersom zijn zie ik net (was volgens mij niet zo).



Je moet het nu aanvinken om het als vraag te posten maar idd het aan of uitvinken werkt niet :?
Moet andersom zijn zie ik net (was volgens mij niet zo).



Je moet het nu aanvinken om het als vraag te posten maar idd het aan of uitvinken werkt niet :?


Precies !!
Hoi Willem47,



Ik heb even het topic voor je aangepast, zodat het geen vraag meer is 😉. Fijn om te horen dat je blij bent met het waarschuwings-sms'je. Daar is hij tenslotte voor! We willen niet dat Simyo klanten zonder dat ze het door hebben een hoge rekening ontvangen.



Oké, bedankt Raytje, maar ik laat het wel staan zo, het forum is me allemaal veel te onoverzichtelijk, je zoekt je wezenloos als je iets moet hebben.

Over Simyo zelf ben ik dik tevreden, in het forum kom ik amper verder, pas na veel zoeken.




Wat wil je precies opzoeken? Nieuwe topics etc? We horen graag feedback, zodat we hier misschien iets mee kunnen doen 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer