Vanochtend contact gezocht via Twitter omdat het porteren van het telefoonnummer naar mijn idee wel erg lang duurde.
Na een aantal keren op en neer getwittert te hebben met ^CS alles helemaal naar tevredenheid opgelost!
Kortom, super service en hulp via Twitter!
Thanks!
Bladzijde 1 / 1
Goed om te horen. Ik ben best wel into social media, maar Twitteren doe ik nog steeds niet, ook al heb ik wel een Twitteraccount. Dacht ik....:p
Dank je voor de melding en ja via Twitter wordt vrij snel gereageerd.
Hi Excile,
^CS is forum moderator Charlene (dubbelfunctie 😉 ). Ze zal dit leuk vinden om te horen 😃
^CS is forum moderator Charlene (dubbelfunctie 😉 ). Ze zal dit leuk vinden om te horen 😃
Verrek, al die tijd gedacht dat het Central Station was. Â Â :p
Hahaha droog
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.