Skip to main content

.

Hallo Simyo,



Ik ben al jaren trouwe klant van simyo en ben er erg tevreden over.

Vanavond heb ik de Huawei Ascend G610 White bij jullie gekocht.

Nadat ik hem besteld had zag ik dat er staat dat er geen wifi op zit. ( wel met de zwarte uitvoering en op andere site's )

Het lijkt mij sterk dat er geen wifi op een mobiel zit dus vraag ik mij af of dit een fout van de website is?

Zo niet, hoe kan ik mijn bestelling annuleren voordat het geleverd wordt?



Alvast bedankt.

Groetjes Marieke
Waar zie jij staan dat de G610 geen WiFi heeft? Voor zover mij bekend heeft elke smartphone de mogelijkheid om met een WiFi netwerk/WLAN verbinding te maken.



De telefoonshop van Simyo laat dit ook zien. Klik hier.



Of zie hier.
Ja, bij de witte versie ( zwarte versie staat op de site wel met wifi  en de witte versie ook op andere site's)

Ik heb hierover al gebeld en is een fout op de site wat ik al dacht want alle telefoons hebben tegenwoordig wel wifi.

Ze gaan het aanpassen.
Hoi Mariek123,



Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan rond je nieuwe telefoon. Bedankt dat je hier het antwoord hebt geplaatst van onze telefonische klantenservice 🙂. Ik zie inderdaad dat ze er mee bezig zijn om het aan te passen!



Laat je ons weten de nieuwe telefoon bevalt?



Bedankt voor je reactie RicoK!

Reageer