startpakket ontvangen: verkeerde simkaart die in toestel voor grote simkaart ook nog eens niet blijkt te werken, online opnieuw bestellen blokkeert automatisch de oude, klant betaalt de fout van Symio, onduidelijke Selfservice pagina, telefonisch onbereikbaar, volgende keer maar weer gewoon Vodafone, iets duurder maar dan werkt het ook allemaal perfect.
Bladzijde 1 / 1
Hey BartM,
Is er iets waarmee wij jou op dit moment van dienst kunnen zijn?
Is er iets waarmee wij jou op dit moment van dienst kunnen zijn?
Beste Wayne, je kunt me bellen op 0654605339. Ik heb een aantal pogingen gedaan maar jullie zijn onbereikbaar. Voor beantwoording van een mail nemen jullie 3! dagen. Ik zou graag zien dat eea snel opgelost wordt. Vr Gr. Bart
Ook nu weer geen reactie! Als je een klacht plaatst (op 2 plekken op dit forum gedaan) krijg je meteen reactie totdat je vraagt of ze er ook iets aan kunnen doen.
(verwijderd)
Waarom belt Wayne mij niet?
Hey BartM,
Ik ben blij dat wij er telefonisch uit zijn gekomen en dat alles nu opgelost is!
Ik ben blij dat wij er telefonisch uit zijn gekomen en dat alles nu opgelost is!
Hallo Wayne,
Fijn dat je belde. Mijn dochtertje is superblij en kijkt al uit naar de postbode.
Hartelijke groeten, Bart.
Fijn dat je belde. Mijn dochtertje is superblij en kijkt al uit naar de postbode.
Hartelijke groeten, Bart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.