Beste forumgebruiker,
Het vernieuwde Simyo forum staat online. Na ruim 3 jaar gebruik gemaakt te hebben van het eerdere forum, is het forum geheel vernieuwd. Kortgeleden heb ik al een aankondiging geplaatst in het topic Nieuw Simyo forum in ontwikkeling.
Ik wil je via dit topic graag de gelegenheid geven om feedback te delen. Kom je iets tegen wat niet klopt? Laat het dan hier weten. Heb je suggesties of verbeterpunten? Laat het hier weten. Vind je het vernieuwde forum een geweldige verbetering? Laat het dan ook hier weten :)
Om de feedback zo goed mogelijk te kunnen verwerken, is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie door te geven. Wil je daarom rekening houden met de onderstaande punten?
Wat kom je precies tegen? Heeft het te maken met: layout, bug, copy/content of is het een vraag
Omschrijving:
URL pagina:
OS: Windows/Mac
Mobiel: iOS/Android/Windows
Browser: Firefox / Chrome / IE / Safari +versienummer
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes,
Alex
Bladzijde 2 / 4
Kijk, in korte tijd zelfs 3 stuks.:P:P:D:? Hmm, hoe snel bereik ik een mijlpaal? :D:cool:
Als ik een mailtje krijg met een melding dat er een reactie is geplaatst op "mijn" topic huppelepup (is mijn topic wel niet maar zal dat topic dan wel volgen denk ik) krijg ik als ik op de link "Bekijk reactie" klik, de melding Deze pagina is niet beschikbaar, met link: Ga naar de homepage. Als ik op de laatste link druk, zie ik het gehele forum. Dus dan kom ik nooit bij dat betreffende topic. Je zoekt je een ongeluk.
Kleine test op laptop (chrome).
Ook hier hetzelfde verhaal, reactie opgeslagen en daarna kun je jezelf een puntje toekennen.
Echt verschrikkelijk (geinig) dit. 😳 Mist iemand reputatiepunten? :D:D
..............................
Vlugge Friesian, uhhhh Japie? 😃
Ook hier hetzelfde verhaal, reactie opgeslagen en daarna kun je jezelf een puntje toekennen.
Echt verschrikkelijk (geinig) dit. 😳 Mist iemand reputatiepunten? :D:D
..............................
Vlugge Friesian, uhhhh Japie? 😃
Hoi allemaal,
Bedankt weer voor het melden. Hierbij mijn reactie op jullie puntjes.
Friesian - in de notificatie mail staat 'heeft een reactie geplaatst in jouw topic' - Goed punt. Dit zou nu aangepast moeten zijn.
Raytje - reputatiepunten zijn weg - deze worden hopelijk deze week weer terug gezet.
Raytje - topics op Lumia kunnen niet meer worden geopend - hier ga ik even achteraan.
Friesian - het is mogelijk om jezelf reputatiepunten toe te kennen - dit klopt inderdaad. In principe zou het handiger zijn als dit niet mogelijk is. Het is echter geen bug, maar meer een welkome verandering voor in een later stadium.
koorelle - wanneer ik klik op 'bekijk reactie' krijg ik de melding 'deze pagina is niet beschikbaar' - ervaar je dit toevallig alleen als je naar een topic in het afgesloten forum gaat of ook in een topic als deze (openbaar)
Groetjes,
Alex
Bedankt weer voor het melden. Hierbij mijn reactie op jullie puntjes.
Friesian - in de notificatie mail staat 'heeft een reactie geplaatst in jouw topic' - Goed punt. Dit zou nu aangepast moeten zijn.
Raytje - reputatiepunten zijn weg - deze worden hopelijk deze week weer terug gezet.
Raytje - topics op Lumia kunnen niet meer worden geopend - hier ga ik even achteraan.
Friesian - het is mogelijk om jezelf reputatiepunten toe te kennen - dit klopt inderdaad. In principe zou het handiger zijn als dit niet mogelijk is. Het is echter geen bug, maar meer een welkome verandering voor in een later stadium.
koorelle - wanneer ik klik op 'bekijk reactie' krijg ik de melding 'deze pagina is niet beschikbaar' - ervaar je dit toevallig alleen als je naar een topic in het afgesloten forum gaat of ook in een topic als deze (openbaar)
Groetjes,
Alex
@Alex, hoe zit het met de laadtijd van de pagina's? Dit is toch wel erg traag. Soms wel tot 5 a 6 seconden.
Hoi Raytje,
De laadtijd van de pagina's heb ik gemeld bij de technische dienst. Of er echt iets aan de hand is met de snelheid van het forum durf ik nog niet te zeggen. Ze gaan het in ieder geval onderzoeken.
Helaas wordt het forum niet doorontwikkeld voor Windows Phone. Toevallig hadden we het gisteren nog even samen over Windows Phone. Het wordt nog steeds te weinig gebruikt. Vandaar dat het forum nu alleen voor iOS en Android beschikbaar is. Kun je wel de desktop versie op je mobiel gebruiken? De desktop versie kun je openen door op het menu knopje linksboven aan te klikken. Vervolgens kun je aangeven dat je de desktop versie wil openen.
Repuatiepunten terugzetten - dit ligt iets ingewikkelder dan men in eerste instantie dacht. Er wordt dus nog aan gewerkt.
Groetjes,
Alex
De laadtijd van de pagina's heb ik gemeld bij de technische dienst. Of er echt iets aan de hand is met de snelheid van het forum durf ik nog niet te zeggen. Ze gaan het in ieder geval onderzoeken.
Helaas wordt het forum niet doorontwikkeld voor Windows Phone. Toevallig hadden we het gisteren nog even samen over Windows Phone. Het wordt nog steeds te weinig gebruikt. Vandaar dat het forum nu alleen voor iOS en Android beschikbaar is. Kun je wel de desktop versie op je mobiel gebruiken? De desktop versie kun je openen door op het menu knopje linksboven aan te klikken. Vervolgens kun je aangeven dat je de desktop versie wil openen.
Repuatiepunten terugzetten - dit ligt iets ingewikkelder dan men in eerste instantie dacht. Er wordt dus nog aan gewerkt.
Groetjes,
Alex
Ik ga gewoon via internet exlorer op de telefoon naar forum.simyo.nl maar kan vanuit daar al niks aanklikken. Het doet niks verder..
Hoi allemaal,
Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben zijn de waarderingspunten (oranje streepjes) weer terug gezet. Excuses dat het lang op zich heeft laten wachten.
Groetjes,
Alex
Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben zijn de waarderingspunten (oranje streepjes) weer terug gezet. Excuses dat het lang op zich heeft laten wachten.
Groetjes,
Alex
Ik mis de optie om alle topics als gelezen te markeren. Was er wel bij het oude forum.
Zoals jullie wellicht al gemerkt hebben zijn de waarderingspunten (oranje streepjes) weer terug gezet. Excuses dat het lang op zich heeft laten wachten.
Over oranje streepjes gesproken. Wanneer je iemand citeert dan komt er een onduidelijk, bijna onzichtbaar streepje te staan zoals nu.
Waarom dat quote-lijntje niet oranje, dan zie je nog beter de overgang naar de reactie?
Om op het forum in te loggen moet ik altijd eerst inloggen op Mijn Simyo. Vroeger hoefde dat niet. Vervolgens ga ik naar het forum waarop de al eerder vermelde security certificate waarschuwing verschijnt. Om daar van af te zijn klik ik op continue en kom ik in een enquêteformulier terecht. Iedere keer vul ik snel wat willekeurige antwoorden in. Ik weet niet hoe serieus er naar deze feedback gekeken wordt, maar jullie moeten maar doorgeven aan de desbetreffende persoon of afdeling dat hij de antwoorden van ene Scotsman maar direct terzijde moet schuiven want die hebben helemaal geen waarde! 🙂
Ik mis hier twee dingen: ergens het email adres van webcare (het zal toch niet webcare@simyo.nl zijn?) en de mogelijkheid dit forum te verlaten. Waarom? Mijn vrouw en ik hebben een simyo abonnement en een toegang tot het simyo forum is voldoende.
De mogelijkheden om Simyo te bereiken staan op de Service pagina. Mailen gaat via een webformulier.
Forum verlaten kan door uit te loggen de pagina verlaten. Of bedoelt u uitschrijven voor het forum?
Forum verlaten kan door uit te loggen de pagina verlaten. Of bedoelt u uitschrijven voor het forum?
Ik wil echt een account uitschrijven...
Dat is volgens mij niet mogelijk. U logt op het forum namelijk in met dezelfde gegevens voor de Mijn Simyo omgeving. Is aan elkaar gekoppeld. Zo kan Simyo zien wie wie is als het om een persoonlijke vraag gaat en hoeft de klant geen persoonlijke gegevens op het forum te plaatsen.
Dat is nu pas zo. Ik begon vroeger met prepaid, en daar was helemaal geen email nodig, omdat ik via een speciaal telefoonnummer kon opwaarderen. Uit die tijd heb ik nog deze forum toegang. Later kwam een abonnement bij met een email adres. Misschien is er een moderator in de buurt die dit forum account kan opheffen.
Heel vreemd is dat wanneer ik de desktop versie op mijn samsung tablet gebruik, wat ik vaak doe, dat niet alle subcategorieën zichtbaar zijn, wel op de mobiele versie.
Ik ga nu een woord gebruiken dat door iemand van het mod team regelmatig wordt gebruikt. Top dat het forum zo geweldig werkt nadat een specialized bedrijf voor een spiksplinternieuwe wereldberoemd in Lutjebroek, forum omgeving heeft gezorgd.
Ik krijg regelmatig te zien zoals zichtbaar in de bijlage, zowel laptop als tablet....desktopversie.
Bijlage is van Samsung tablet. Zie links van het slotje.
Krijg na aanklikken van een topic een blanco pagina, met dat gekleurd rondje....
Ben benieuwd wat Groentjuh ervan maakt...
Ik krijg regelmatig te zien zoals zichtbaar in de bijlage, zowel laptop als tablet....desktopversie.
Bijlage is van Samsung tablet. Zie links van het slotje.
Krijg na aanklikken van een topic een blanco pagina, met dat gekleurd rondje....
Ben benieuwd wat Groentjuh ervan maakt...
Dat heb ik ook wel eens op mijn pc met Chrome als browser. Er gebeurt dan helemaal noppes. Pagina sluiten en opnieuw openen doet het hem..
Dat rondje.. Dat is van insided.nl.. Deze site is powered by insided.
Kun je ook reputatiepunten kwijt raken?
Maakt me verder niks uit, viel alleen op dat ik van 3 naar 2 streepjes ben gegaan 😃
Maakt me verder niks uit, viel alleen op dat ik van 3 naar 2 streepjes ben gegaan 😃
Ik vraag me af waarvoor ik een aantal lege pagina's krijg? Hoe het kan dat het een pagina van InSided eventueel zou kunnen zijn?
Eerst zag je de punten op je persoonlijke pagina. Dat is het leuke van het nieuwe forum, ik heb geen reputatie meer.:P:D
Eerst zag je de punten op je persoonlijke pagina. Dat is het leuke van het nieuwe forum, ik heb geen reputatie meer.:P:D
Wat mij opvalt is dat er 4 behulpzame gebruikers zijn. Ik kan er zo een aantal meer opnoemen. Dit doet in mijn ogen geen recht aan de overige behulpzame gebruikers.
We hebben weer wat nieuwe wijzigingen gedaan aan de enquête. We bekijken de feedback wel altijd zorgvuldig. Maar we kunnen niet zien wie de vragenlijst heeft ingevuld. Dus jouw antwoorden kunnen we er niet uit herkennen.
De cookieoplossing (m.a.w. het onthouden van bezoekers die de vragen al hebben beantwoord) is nog steeds van kracht. Weet je zeker dat je de vragenlijst via dezelfde browser, computer etc. te zien krijgt? En niet toevallig je cache geleegd of cookies verwijderd?
Ik wil echt een account uitschrijven...
Je kunt het account inderdaad niet verwijderen. Dat zou betekenen dat bijv. de opbouw van topics niet meer logisch is. Ik kan bijv. wel reacties aanpassen als daar bijvoorbeeld je volledige naam in staat. Mocht je dat willen dan hoor ik het graag.
Zou het kunnen dat je de subcategorieën dan nog moet uitklappen/uitvouwen door op het pijltje te drukken?
Ik krijg regelmatig te zien zoals zichtbaar in de bijlage, zowel laptop als tablet....desktopversie.
Bijlage is van Samsung tablet. Zie links van het slotje.
Krijg na aanklikken van een topic een blanco pagina, met dat gekleurd rondje....
Ben benieuwd wat Groentjuh ervan maakt...
Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Ervaren jullie dit als jullie naar simyo.nl/forum gaan (de hoofdpagina)? Zijn jullie op dat moment ingelogd of uitgelogd?
Het forum heeft inderdaad wel meer behulpzame gebruikers. Eigenlijk doen we dus een aantal mensen tekort. We hebben het echter bewust zo ingesteld dat er altijd maximaal 4 gebruikers getoond worden. Anders kan het voorkomen dat je een hele rits met behulpzame gebruikers ziet. We wilden dus ergens een grens trekken.
Maakt me verder niks uit, viel alleen op dat ik van 3 naar 2 streepjes ben gegaan :D
Goed opgemerkt Raytje. Een ander forumlid gaf het ook aan. Ik heb toen al even contact gehad met de technische dienst hierover. Heb jij enig idee sinds wanneer je reputatiepunten zijn afgenomen?
Bedankt weer voor al jullie vragen en feedback :)
Groetjes,
Alex
Dat was op de dag van het laatste onderhoud vorige week, toen viel het mij ineens op.
Oh en ik had nog een klein idee. Of het typvlak ruimer of een voorbeeld functie. Kan best handig zijn als je een wat langer bericht of antwoord typt.
Oh en;
Ik heb het wel eens als ik ingelogd ben.
Oh en ik had nog een klein idee. Of het typvlak ruimer of een voorbeeld functie. Kan best handig zijn als je een wat langer bericht of antwoord typt.
Oh en;
Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Ervaren jullie dit als jullie naar simyo.nl/forum gaan (de hoofdpagina)? Zijn jullie op dat moment ingelogd of uitgelogd?
Ik heb het wel eens als ik ingelogd ben.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.