.

Beantwoord

Extra bundels bijkopen, ideetje?

  • 1 February 2015
  • 4 reacties
  • 617 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hi simyo / gebruiker,

Ik heb een abbonement en Ik zat van de week ineens door mijn mb's heen. Misschien ken je het wel, net voordat je nieuwe maand ingaat, is het op en ben je ineens afhankelijk van de slechte wifi verbinding van het café op de hoek. 

Toen bedacht ik me: hoe heerlijk zou het zijn als je tijdens de maand nog wat extra mb's of belminuten kan bijkopen?
Je hebt natuurlijk wel de bundel die je per maand kunt veranderen, maar je weet niet altijd van te voren hoeveel je gaat bellen of internetten. En als je prepaid hebt, kun je natuurlijk altijd bijkopen.. maar er bestaat niet zoiets voor mensen met een abbonement. Wellicht een nieuw idee? Het zal jullie een hoop extra inkomsten brengen en je maakt jezelf een stuk populairder bij jullie klanten. Het zou zelfs een goed reclame lokkertje kunnen worden.

Wat is jullie mening hierover?

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Ruud 3 February 2015, 10:57

Bekijk originele reactie

4 reacties


Wat is jullie mening hierover?

Groetjes!

Hoi Elise.

Hier kunnen verschillende theorieën op los worden gelaten.
  • Zou idd handig (kunnen) zijn.
  • Kan het wel qua kostentechnisch? 
  • Hoe groot zou de bundel dan moeten zijn?
  • Stel (is gebeurt) er vind gedurende die week een upgrade plaats. Instellingen staan niet goed of andere oorzaak.
Upgrade vind plaats via OTA i.p.v. Wi-Fi.
Een andere optie die me interessant lijkt.
  • Buiten je bundel.....Snelheid lager en dan een vergoeding betalen voor die week wat je extra verbruikt.

Er zijn veel mensen die bijvoorbeeld eerst gsm + abbo combi hebben gehad.
Dan zou een prepaid sim met een maandbundel bijvoorbeeld gebruikt gedurende die week een oplossing zijn.

Hoe anderen er over denken is niet aan mij.
Maar ik voor mezelf, kijk graag naar de total picture.
Wanneer ik een keuze moest maken en het zou niet mogelijk zijn/worden, dan koos ik indien nodig gebruik maken van prepaid als aanvulling.

*************************************
Stukje dialect......
Gi ut nie zoas ut moet, dan moet ut mar zoas ut gi.

Vertaling...🆒

Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Mijn gedachte.

Groet,
Friesian.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Elise,

Wat leuk dat je voorstel hier op ons forum plaatst:D

Het bijkopen van bundels is iets wat vaker is geopperd. Wij hebben onlangs onze 'Wall of change' geïnventariseerd. Het bijkopen van bundels was 1 van de punten die zijn aangedragen. Het betreft dan vooral het bijkopen van MB's.

Het is een idee wat de komende tijd nog niet ontwikkeld zal worden. Er komt veel bij kijken en momenteel liggen de prioriteiten van ons gezellige en kleine team bij andere ontwikkelingen. Vooral de nieuwe Mijn Simyo omgeving heeft momenteel voorrang.:D We zijn er van op de hoogte dat dit voor sommige klanten gewenst is. En hopen dat deze groep voorlopig nog uit de voeten kan met het maandelijks aanpassen van de bundels:)

op het moment dat je MB's op zijn kun je er voor kiezen om tijdelijk alleen maar wifi te gebruiken. Wat haast overal wel beschikbaar is. En wordt het structureel dat je aan het eind van je MB's nog een stuk maand overhoudt, dan verhoog je gewoon je bundel;)

Kon jij makkelijk uit de voeten met beschikbare wifi netwerken?

@Friesian
Buiten je bundel.....Snelheid lager en dan een vergoeding betalen voor die week wat je extra verbruikt.
Bedoel je wat Simyo nu ook heeft, maar dan tegen een lagere snelheid?
Er is wel een buiten bundel tarief van € 0.15 per MB.
Persoonlijk zou ik het gunstig vinden wanneer je een vast bedrag betaalt voor een week extra. (lage snelheid.)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Friesian,

Het is inderdaad een goed idee. De suggestie is al eerder gedaan. Alex heeft het ook genoteerd er wordt gekeken of dat één van de verbeteringen is dat we kunnen doorvoeren 🙂

Reageer