beste Simyo,
Als ik reageer op een email van de klantenservice, krijg ik "Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.
klantenservice@simyo.nl
teruggestuurd. Ook na een aanmaning van jullie dat ik niet reageer op mails vanuit jullie (ik had een vraag gesteld over internet), kreeg ik mijn mailtje weer retour.
Zo lijkt het alsof ik niet op jullie mails reageer, maar dat is niet zo.
Jullie vraag was met welk type toestel ik bel, zodat de internetafstelling correct gezet kon worden. Ondertussen heb ik zelf wat zitten prutsen en doet het internet het. Mijn toestel is een Samsung Galaxy S plus.
Bladzijde 1 / 1
Als ik reageer op een email van de klantenservice, krijg ik "Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server.
email]klantenservice@simyo.nl[/email]
teruggestuurd. Ook na een aanmaning van jullie dat ik niet reageer op mails vanuit jullie (ik had een vraag gesteld over internet), kreeg ik mijn mailtje weer retour.
Zo lijkt het alsof ik niet op jullie mails reageer, maar dat is niet zo.
Jullie vraag was met welk type toestel ik bel, zodat de internetafstelling correct gezet kon worden. Ondertussen heb ik zelf wat zitten prutsen en doet het internet het. Mijn toestel is een Samsung Galaxy S plus.
Hoi Granny,
Welkom op het forum!
Vervelend dat je de e-mails terug krijgt. Het e-mail adres is wel correct. Graag verneem wat je vraag is zodat ik je van dienst kan zijn.
Wil je nog de instellingen ontvangen voor je toestel?
Ja graag. Het is dus een Samsung Galaxy S plus
Hoi Granny,
Maar je internet doet het, kun je beter die instellingen noteren omdat het soms per toestel en/of android versie weer anders is.
Maar je internet doet het, kun je beter die instellingen noteren omdat het soms per toestel en/of android versie weer anders is.
Hoi Granny,
Op deze site kan je de instellingen voor je Samsung Galaxy S Plus terugvinden.
Belangrijk! Bij APN voer je niet 'portalmmm.nl' in, maar 'internet', dit is de juiste instelling voor ons mobiel internet.
Maar ik ben het wel eens met Martijn dat wanneer je mobiel internet nu werkt ik het zo zou laten voor nu 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.