Ik heb al drie keer geprobeerd om een vraag over mijn factuur via het contactformulier te stellen. Telkens geeft dit een foutmelding : probleem opgetreden probeer het later nog eens" Vind het al vervelend day a;s ik wil bellen ik 18 min wachttijd heb, als dan een contactformulier ook niet werkt ben ik even geen tevreden klant. Kunt u aangeven wat het probleem is met het contactformulier?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb al drie keer geprobeerd om een vraag over mijn factuur via het contactformulier te stellen. Telkens geeft dit een foutmelding : probleem opgetreden probeer het later nog eens" Vind het al vervelend day a;s ik wil bellen ik 18 min wachttijd heb, als dan een contactformulier ook niet werkt ben ik even geen tevreden klant. Kunt u aangeven wat het probleem is met het contactformulier?
Onlangs meldde iemand dat het aanvragen van nummerbehoud d.m.v. het formulier op de Simyo website mislukt als je een Mac gebruikt. Schandalig, maar goed het zij zo... Gebruik je soms een Mac?
Hoi Leautaud S,
Welkom op het forum!
Wat voor webbrowser en computer gebruik je?
Welkom op het forum!
Wat voor webbrowser en computer gebruik je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.