Skip to main content
waarom kan ik niet met simyo bellen?????

en waarom is mijn nummer geblokkeerd?????

ik wacht al een week op antwoord, kan dus al een week niet bellen.

graag spoedig reaktie.





gr.christian
Beste Kladien,

Onze telefonische klantenservice is bereikbaar via 1200 of 0800-0232300.

Je aansluiting kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn. Om dit voor je na te kunnen gaan vernemen wij graag je mobiele nummer per privebericht.
hoe stuur ik een privebericht dan?

want telfonisch krijg ik echt nooit kontakt
Hoi Kladien, je kan een prive bericht sturen door op de foto of naam van Bibi te klikken (links in het bericht van Bibi). Je komt dan op haar profielpagina. Rechts op deze pagina staat onder de foto van Bibi ´Stuur een prive bericht´. Succes!
Beste Kladien,



Krijg je een specifieke melding nadat je de simkaart in je toestel hebt geplaatst?

Wij zien namelijk geen blokkade of netwerk probleem.
ja de melding is: alleen noodoproepen
Kun je mij in een prive bericht voorzien van een telefoonnummer waarop ik je vandaag kan bereiken?
voor het geval je prepaid hebt: als je 6 maanden niet hebt gebelt of ge-smst hebt dan wordt je telefoonnummer geblokeerd,

en als je beltegoed onder de nul staat dan kan je nog alleen via de website nog beltegoed bestellen,





en voor het geval je een abbonement hebt: dan heb ik echt geen idee!
voor het geval je prepaid hebt: als je 6 maanden niet hebt gebelt of ge-smst hebt dan wordt je telefoonnummer geblokeerd,

en als je beltegoed onder de nul staat dan kan je nog alleen via de website nog beltegoed bestellen,





en voor het geval je een abbonement hebt: dan heb ik echt geen idee!









ik heb een abonement
Hmmmmmm........Of mischien heb je 1x je factuur niet betaald om een reden en is je nummer opeens geblokkeerd???
Hoi Kladien,



Is het probleem verholpen na de reset?
''Alleen noodoproepen'' zou ook wel eens kunnen dat je geen/bijna geen verbinding met het netwerk. Misschien zit je in een gebied waar het bereik vaak wisseld of er is een storing/werkzaamheden.
Hoi Kladien,

Is het probleem inmiddels verholpen?
Ik heb bij u een abonement waarbij ik het internet sinds verleden jaar september heb uitgeschakeld in mijn instellingen.

Ik krijg sinds verleden jaar oktober steeds rekeningen waarop ook internet word berekend.



Hoe kan dit?
Beste T.Snijder,



Ik zie in het systeem dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een creditering heeft plaatsgevonden.

De creditering zal je terug zien op je volgende factuur.

Reageer