Skip to main content
Ik heb onlangs een fax gestuurd met de vraag om de bestaande of een nieuwa activatiecode ,daar ik van bank veranders benen

het bankafschift met de code heb gemist,

tot op heden nog geen antwoord ontvangen

hoe kom ik aan de code?
Heeft Simyo uberhaupt wel een fax nummer? Ik zou het telefonisch of via contact formulier proberen:

http://www.simyo.nl/klantenservice/contact/telefoonnummer

https://mijn.simyo.nl/selfcare/servlet/Contact
Beste kla,



Graag vernemen wij naar welk nummer je hebt gefaxt. Wij hebben namelijk geen faxnummer. Zoals pacorob aangeeft kan je ons op meerdere andere manieren bereiken. Dit kan telefonisch, via het forom/facebook/twitter of via de mail.



Wij adviseren je je bankrekeningnummer opnieuw te wijzigen zodat er een nieuwe storting van € 0,01 zal worden gedaan met als omschrijving een nieuwe activatiecode. De oude code was namelijk niet meer geldig.



Groetjes,



Arie

Reageer