Skip to main content
Beantwoord

App communicatie probleem met server

  • 12 August 2013
  • 4 reacties
  • 8282 Bekeken

Het is voor mij onmogelijk om in te loggen. Ik krijg steeds het bericht "Communicatie probleem met de server. 

Heeft iemand een oplossing
App al een keer opnieuw geïnstalleerd?

App helemaal afgesloten en opnieuw inloggen?
Het is voor mij onmogelijk om in te loggen. Ik krijg steeds het bericht "Communicatie probleem met de server. 

Heeft iemand een oplossing




Hoi georgie,



Welkom op het forum :)

Heb je voor de rest wel internetverbinding? Ik hoor het van je,



Groetjes,

Charlene
Ook ik kom met geen mogelijkheid in de app, al een paar keer verwijderd

en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Blijft melden dat er serverproblemen

zijn en of ik wel verbonden met ben met internet (krijg deze melding zowel

via 3G als via Wifi).

Zou het toch wel waarderen wanneer ik m'n verbruik kan checken.



Gr. Timo
Ook ik kom met geen mogelijkheid in de app, al een paar keer verwijderd

en opnieuw gedownload en geinstalleerd. Blijft melden dat er serverproblemen

zijn en of ik wel verbonden met ben met internet (krijg deze melding zowel

via 3G als via Wifi).

Zou het toch wel waarderen wanneer ik m'n verbruik kan checken.



Gr. Timo




Hoi TXD2000,



Jij hebt een prepaid aansluiting, en daar is de app niet geschikt voor helaas. :(

Dat wordt dus inloggen op de mobiele Mijn Simyo, of je tegoed telefonisch checken.



Groetjes,

Charlene

Reageer