Skip to main content

.

Sorry hoor, maar toen ik bij tringg de klantenservice moest spreken, was ik gemiddeld een uur van me dag kwijt.

Toen dit overging naar simyo hoopte ik op enigsinds verbetering, en dus stond ik een half uur gemiddeld te wachten..

Toen ik vorige week belde stond ik 50 minuten in de wachtrij te wachten...

Wanneer gaan jullie hier nou een x wat aan doen????
Dit is echt heeeeel erg vervelend!



Het enige wat ik moet aan vragen is een vervangende simkaart 

omdat ik een microsim nodig heb. En daar sta ik nu al anderhalf

uur voor in de wacht :( T lukt niet via Selfservice !!
Sta nu voor de 4e keer vandaag in de wacht, ook alweer voor de 4e keer langer dan een half uur! 

Kan mn probleem zelf niet oplossen dus blijf nu maar in de wacht staan tot ik geholpen word. 

Niet Fijn 😞
Dit is echt heeeeel erg vervelend!



Het enige wat ik moet aan vragen is een vervangende simkaart 

omdat ik een microsim nodig heb. En daar sta ik nu al anderhalf

uur voor in de wacht :( T lukt niet via Selfservice !!




Beste Saraa,



Ik zie dat er reeds al een vervangende simkaart is verstuurd. Ik heb deze voor je gedeblokkeerd.

Je dient je toestel uit/aan te zetten. Mocht je een iPhone hebben als toestel dan raad ik je aan om je toestel aan de pc te koppelen zodat iTunes deze kan synchroniseren.
Inderdaad, de bereikbaarheid van de helpdesk is waardeloos. Ik krijg steeds (na een minuut of 5) de mededeling dat ik beter op een ander tijdstip kan bellen. Terwijl de tijdstippen waarop ik bel (onder werktijd) nu nie bepaald spitsuren zijn.



Kortom, ben ik erg ontevreden en boos over.:mad:




Beste Tony S,



Ik vind dit erg vervelend voor je. Waar kan ik je mee helpen?
Sta nu voor de 4e keer vandaag in de wacht, ook alweer voor de 4e keer langer dan een half uur! 

Kan mn probleem zelf niet oplossen dus blijf nu maar in de wacht staan tot ik geholpen word. 

Niet Fijn :(




Beste Jetjuh,



Welkom op het forum!

Erg vervelend om dit allemaal te horen. Graag verneem ik van je waarmee ik je kan helpen?
Ook ik hier het probleem van steeds langer dan een half uur in de wacht staan, onacceptabel is dit, was beloofd dat dit per half septmeber opgelost was!
kom op man wat is dit voor een antwoord kim..

wat dacht je van meer mensen aannemen voor de call center sjonge jonge

wat een flauwe antwoord heb je hierop zeg, je lijkt net op een cassete bandje het rare is dat je typt en ik een soort van cassete bandje in me hoofd afgespeeld krijg.



simyo moet is stoppen met gierig doen en gewoon mensen aannemen voor de callcenter zo makkelijk zat is de oplossing voor het te lang wachten

je hoeft geen atoomgeleerde te zijn om dit op te lossen..



momenteel ben ik al 40 min in de wacht en het gaat maar door jullie moeten is snel hier wat aan doen

anders ben ik bang dat simyo niet lang te leven heeft dan een paar jaar..



shzl
Welkom op het forum Moes,



Helaas een bekend probleem. Op dit moment kan ik niet anders zeggen dat hier aan gewerkt wordt. Je kunt je vraag ook hier stellen als je dat wilt.



Groetjes,



Alex
ik sta voor de vierde keer in de wacht echt erg vervelend en ik wordt maar niet geholpen echt onacceptabel want nu doet me abonoment het niet en ben ik onbereikbaar dit kan gewoon niet als het zo gaat ga ik nooit meer bij jullie provider iets bestelle
Hoi shiva,



Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice. Je vraag lijkt te zijn beantwoord door een collega. Klopt dit? Overigens excuses voor de wachttijden.



Groetjes,



Alex

Reageer