Skip to main content

.

Sorry hoor, maar toen ik bij tringg de klantenservice moest spreken, was ik gemiddeld een uur van me dag kwijt.

Toen dit overging naar simyo hoopte ik op enigsinds verbetering, en dus stond ik een half uur gemiddeld te wachten..

Toen ik vorige week belde stond ik 50 minuten in de wachtrij te wachten...

Wanneer gaan jullie hier nou een x wat aan doen????
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.

Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.

We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.



Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.



Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.
Oke simyo heeft me 2 weken geleden beloofd mijn nummer weer AAN te SLUITEN omdat ik sinds overstap simyo-tringg blijkbaar dubbel abbonementsgeld betaal, en ik maar 1 telefoonnummer heb. En me abbonementsgeld wat ik teveel heb betaald zou ik terugkrijgen.

WAAR BLIJFT DIT DAN IN GODSNAAM NA 2 WEKEN!?!?!?!?!?! En WAAROM BEN IK NOGSTEEDS AFGESLOTEN!! IK WORD HIER MOE VAN!!!
Kun je mij in een privebericht voorzien van je telefoonnummer?
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.

Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.

We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.



Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.



Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.





Druk?????? Met wat dan? Zijn er zoveel mensen met problemen dan? Ik ben zomaar door jullie afgesloten en nu moet ik weer aangesloten worden en jullie zijn niet te bereiken. Wie gaat mij vergoeden voor al die dagen dat ik niet kan bellen?
Ik word moe van Simyo
Hoi Tjonnie,



Wanneer je binnen 24 uur voor meer dan 75 euro aan verbruikskosten hebt, word je geblokkeerd. Ik heb je inmiddels gevraagd een berichtje te sturen zodat ik je verder kan helpen.



Groetjes,



Alex
grrrrrrrr........ wrm duurt alles zo lang hier??!!!
Hi Lautje25,



Graag verneem ik hoe wij je van dienst kunnen zijn.



Groet,

Bibi
Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!

Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?

Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?

Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!

Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.

En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.

Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....



Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!

Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!
Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!

Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?

Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?

Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!

Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.

En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.

Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....



Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!

Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!





niet vlouw bedoeld hoor maar ik wordt tot nu toe gewoon geholpen?

miss moet je eens een nieuwe pc nemen 95??? zoooo 1995 maar ja

ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen gisteren gebeld omdat me buurvrouw problemen had kon niet internetten binnen 4 min werdt er opgenomen en me vertelt

dat ze hem resetten en wat ik moest doen na 15 min simkaart eruit tehebben gehad werkte het goed......



DANK AAN SIMYO



ik vind wel dat ze misschien meer werknemers moeten zoeken niet alleen voor het forum

maar ook voor klantenservice en dan miss eens nadenken zoals vodafone 4 mensen voor twitter en dan 24/7 twitter webcare
1. Ik draai op een i7, ik had het over simyo snugger>

2. Ik weet niet welk nummer van de klantenservice jij hebt maar ik word er moedeloos van, heb nooit minder dan een half uur bij simyo in de wacht gestaan :S





Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!

Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?

Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?

Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!

Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.

En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.

Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....



Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!

Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!





niet vlouw bedoeld hoor maar ik wordt tot nu toe gewoon geholpen?

miss moet je eens een nieuwe pc nemen 95??? zoooo 1995 maar ja

ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen gisteren gebeld omdat me buurvrouw problemen had kon niet internetten binnen 4 min werdt er opgenomen en me vertelt

dat ze hem resetten en wat ik moest doen na 15 min simkaart eruit tehebben gehad werkte het goed......



DANK AAN SIMYO



ik vind wel dat ze misschien meer werknemers moeten zoeken niet alleen voor het forum

maar ook voor klantenservice en dan miss eens nadenken zoals vodafone 4 mensen voor twitter en dan 24/7 twitter webcare


Hi KennDevil,



Als eerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Je kan ons bereiken op het nummer 0800-0232300. Ook kan je mij of één van de andere moderators een privéberichtje sturen met je mobielnummer zodat wij contact met je kunnen opnemen.



Groetjes,



Arie
1. Ik draai op een i7, ik had het over simyo snugger>

2. Ik weet niet welk nummer van de klantenservice jij hebt maar ik word er moedeloos van, heb nooit minder dan een half uur bij simyo in de wacht gestaan :S








1200 en die 0800-0232300.
Bereikbaarheid is nog ronduit slecht, dus klets niet uit jullie nek dat de problemen inmiddels verholpen zouden zijn....
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.

Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.

We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.



Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.



Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.




Dit is WEL jullie standaard werkwijze, want de  klantenservice (weten jullie eigenlijk wel wat service is????) is nog steeds niet bereikbaar en vragen stellen per mail/twitter/ facebook of forum heeft ook weinig nut, aangezien er nauwelijks gereageerd word op korte termijn....



Als ik met een vraag zit en die stel, dan wil ik wel graag binnen normale tijd antwoord....
Ik ben nu enkele maanden lid van Simyo en heb ze tot nu toe 3x willen bellen.



1e keer: 22  minuten wachttijd

2e keer: 19 minuten wachttijd

3e keer: Nu al meer dan 24 minuten en counting..



Het maakt bij Simyo niet uit, ze schepen je gewoon af door de wachttijd extreem lang te maken. Extreem asociaal en *****.



Vorige week is mijn telefoon gestolen en heb een nieuwe Sim aangevraagd. Tot nu toe niets binnen en hoor ook niks. Al een week onbereikbaar dus.



Wat een enorme *****zooi. Ik weet dat Simyo hier waarschijnlijk niets mee doet, maar ik hoop dat klanten gewaarschuwd zijn. Verwacht qua klantenservice NIKS bij Simyo!
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.

Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.

We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.



Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.



Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.





Beste Kim,



Wat een ontzettend ongeinspireerd schraal antwoord! Het is niet druk en jullie doen er niets aan. Of je nu in de ochtend of in de avond belt maakt niet uit. Dus kom niet aanzetten met dit soort antwoorden maar neem verantwoordelijheid voor je job en doe er iets aan. En ja, laat mensen lekker vragen stellen via Twitter of Email, alsof daar iets op terugkomt.



"Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen."



Dit doe je door extra mensen in te zetten en mensen niet af te schepen met een dom forum of Twitter.
45 minuten inmiddels.. 
Hoi Ries01,



Jammer dat je er zo over denkt. We doen ons best om de klanten zo snel mogelijk en ook goed te helpen. Ik zie dat moderator Natascha je per privé bericht heeft gevraagd waar we je mee kunnen helpen.



Groetjes,



Alex
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.

Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.

We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.



Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.



Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.




Grappig, het betreft hier een bericht uit 2011 waar het "momenteel erg druk" is.

Na deze opmerking heb ik helaas een aantal keer met de kalntenservice moeten bellen en blijft de wachttijd onacceptabel lang.

Een bericht via dit forum, of per mail duurt gemiddeld 2/3 dagen voor je antwoord krijgt dus een simpele, vlotte oplossing is er helaas niet....
Hoi Sx3,



We proberen reacties op het forum binnen 24 uur te behandelen. Verder moet ik beamen dat de wachttijd te lang is. We zijn overigens bezig om de wachttijden van de telefonische klantenservice te verbeteren.



Groetjes,



Alex
Hoi Sx3,



We proberen reacties op het forum binnen 24 uur te behandelen. Verder moet ik beamen dat de wachttijd te lang is. We zijn overigens bezig om de wachttijden van de telefonische klantenservice te verbeteren.



Groetjes,



Alex





Alex,



Mijn voorlaatste reactie op dit forum was Zaterdag (Het is nu Dinsdag)

Momenteel sta ik in de wacht bij jullie klantenservice waar het sinds 2011 (momenteel...) erg druk is.

Ik sta inmiddels 26min in de wacht.



Het enige wat ik wil is een oplossing welke ik ook al zelf heb aangedragen, meer niet...



Marcel
Hey Sx3,



Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Is alles inmiddels opgelost?
Nee, totaal niet!

Traag internet, helpdesk zonder kennis van zaken en mails waaruit het welbekende afschuifsysteem naar voren komt.

Hoe dan ook, inmiddels kost 5 dagen internetten al minimaal € 12,50 per dag!



Zie mijn andere discussie



Klant koning? Niet bij Simyo!
Inderdaad, de bereikbaarheid van de helpdesk is waardeloos. Ik krijg steeds (na een minuut of 5) de mededeling dat ik beter op een ander tijdstip kan bellen. Terwijl de tijdstippen waarop ik bel (onder werktijd) nu nie bepaald spitsuren zijn.



Kortom, ben ik erg ontevreden en boos over.:mad:

Reageer