Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom heb ik internet verbruik aan internationale wateren?


Beste Simyo,

Op mijn laatste factuur staat een extra buiten bundel bedrag voor het gebruik van internet in Zone 2, Internationale wateren. Ik ben in de maand mei helemaal niet buiten de EU Zone 1 geweest, en heb ook geen bootreis gemaakt. Hoe kan er dan ineens een bedrag in rekening worden gebracht? Dit lijkt mij niet correct. Alvast bedankt voor uw reactie.

Beste antwoord door Amy

Hoi @Michaelvo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit verwarrend vind! Wat @J.D.L. zegt klopt inderdaad. Je hoeft niet altijd op een boot te zijn waardoor jouw telefoon kan verbinden met dit netwerk. In deze blog kan je hier meer informatie over terugvinden. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

  • 811 reacties
  • 20 juni 2024

Aan de kust of op de eilanden kan het je al overkomen @Michaelvo 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2402 reacties
  • antwoord
  • 20 juni 2024

Hoi @Michaelvo,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit verwarrend vind! Wat @J.D.L. zegt klopt inderdaad. Je hoeft niet altijd op een boot te zijn waardoor jouw telefoon kan verbinden met dit netwerk. In deze blog kan je hier meer informatie over terugvinden. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee. 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 18 juli 2024

Nu heb ik het ook.

Terwijl ik alleen in een vliegtuig heb gezeten die dag.

En ik heb nooit een sms gehad.

Kan dit standaard uitgeschakeld worden?


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1758 reacties
  • 19 juli 2024
ReneDr schreef:

Nu heb ik het ook.

Terwijl ik alleen in een vliegtuig heb gezeten die dag.

En ik heb nooit een sms gehad.

Kan dit standaard uitgeschakeld worden?

Hoi @ReneDr,

Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen sms hebt ontvangen, ik wil dit graag voor je nakijken. Om dit in de toekomst te voorkomen kun je het beste je telefoon niet automatisch laten kiezen voor een netwerk. 

Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren