Ik verblijf nu in de Verenigde Staten en ik heb via Dual Sim een Amerikaans abonnement afgesloten. De eerste dagen in de VS had ik dit niet en ontving ik SMS berichten en telefoontjes op mijn NL nummer. Na installatie van Dual Sim ontvang ik alleen sms en telefoontjes op mijn VS nummer. Ik kan niets ontvangen op mijn NL nummer, ondanks alle gegeven adviezen te vinden op internet (schakelen tussen nummers aan / bellen in buitenland aan). Hoe kan ik dit oplossen?
Admin: TItel aangepast voor betere vindbaarheid.
Beantwoord
Waarom kan ik geen SMS/bereik krijgen na het installeren van dual sim?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je na het installeren van de dual sim niets meer kan ontvangen met je Simyo simkaart! Heb je na de installatie ook de telefoon opnieuw opgestart? Zo kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak helpt dit om een verbinding te krijgen.
Ook heb ik een reset uitgevoerd op de dataroaming van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?
Ik hoor graag of deze tips hebben geholpen!
Groetjes,
Amy
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.